ויראלי

אורטל עמר מותקפת ברשת: "אחלה מזונות את מקבלת"

אורטל עמר ערכה הבוקר סיור מצולם בביתה החדש והציגה את החדרים, הריהוט והעיצוב. אחד העוקבים ייחס את הדירה ואת תכולתה לדמי המזונות שעמר מקבלת מבן זוגה לשעבר. "אני מניחה שהתכוונת איזה קשה את עובדת, כל הכבוד לך", מסרה עמר בתגובה
רוני שיינר | 
אורטל עמר
אורטל עמר מתגוררת בתל אביב עם בנה תו פרינס בן החמש. אביו של תו, בן אל תבורי, מתגורר בלוס אנג'לס עם זוגתו ונמצא בימים אלה בביקור בארץ. 
הבוקר העלתה עמר לעמוד האינסטגרם שלה סיור מצולם בביתה, אליו עברה לפני חודשים אחדים, לאחר שנאלצה לעזוב את דירתה הקודמת בעקבות עלייה דרמטית במחיר השכירות.  
בסרטון שצילמה, הציגה עמר בפני עוקביה את החדרים, הריהוט והעיצוב. בין היתר, סיפקה הצצה לחדר השינה שלה, חדרו של תו, חדר "המשחקים והרביצה", חדר הכביסה, שתי המקלחות ולמרפסת עם נוף לים.   
בין התגובות המפרגנות הייתה תגובה אחת שגרמה לעמר למהר ולהגיב. אחד העוקבים התייחס לדמי המזונות שעמר מקבלת מבן זוגה לשעבר, תבורי, כשכתב לה: "אחלה מזונות את מקבלת בשביל ילד אחד". עמר הגיבה: "אני מניחה שהתכוונת איזה קשה את עובדת, כל הכבוד לך, הכל בכוחות עצמך. והתבלבל לך במקלדת".
סביב דמי המזונות המשולמים לעמר התחוללה סערה לפני ארבע שנים. לפי דיווחים, תבורי לא שילם לה בזמן את דמי המזונות כפי שנקבע בבית המשפט. עמר הגיבה אז: "אני עוברת חודשים מאוד קשים, מגדלת את הילד שלי לבד, נלחמת כלכלית ונפשית. אין מקום במדינת ישראל לא לשלם מזונות, להתעלם מבשר מבשרך, לא כלכלית, לא פיזית וזה לא משנה מי אתה". על פי דיווח שפורסם באותם ימים, נגד בן אל נפתח אז תיק בהוצאה לפועל כתוצאה מכך שלא העביר את התשלום בזמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה