ויראלי

אחרי 6 שנים: בן אל תבורי ואורטל עמר בקאמבק

אחרי 6 שנים של נתק ברשתות החברתיות, בן אל תבורי ואורטל עמר שוב עשו עוקב אחד לשניה באינסטגרם. כאמור, עוקב הפך להיות מעין חותמת לטיב קשר בעולם הדיגיטלי בשנים האחרונות
מערכת ice |  1
בן אל תבורי ואורטל עמר (צילום אינסטגרם)
אחרי שבן אל תבורי, החליט לפתוח את הלב בראיון לאולפן שישי של קשת 12 ולדבר על התקופה הקשה שעבר, כולל שיתוף הטרדה מינית שחווה כילד, וריגש מדינה שלמה כשעמד מול המצלמות וסיפר בדמעות על התקופה הקשה ביותר בחייו, האקסית המיתולוגית שלו ואם בנו, אורטל עמר, החליטה לברך אותו ולתת מילים חמות של עידוד.
אבל אמש (ראשון) הסתבר שזה ממש לא הכל. על פי יפעת הללי ממאקו, אחרי 6 שנים של נתק ברשתות החברתיות, בן אל תבורי ואורטל עמר שוב עשו עוקב אחד לשניה באינסטגרם. כאמור, עוקב הפך להיות מעין חותמת לטיב קשר בעולם הדיגיטלי בשנים האחרונות
כזכור, אחרי הריאיון שהעניק, אורטל עמר שלחה מסר מפייס לבן אל ובתוכניתה "אורטל וליאור", המשודרת ברדיו בלב המדינה אותה היא מגישה יחד עם ליאור דיין, עמר התייחסה לריאיון ששודר בתוכנית "אולפן שישי", במהלכו דיבר בן אל תבורי על מערכת היחסים שלו עם בת זוגתו לשעבר.
"סגירת מעגל לראות אותו איך הוא מדבר עליי. מאוד התרגשתי, הרגשתי שאנחנו סוגרים מעגל בינינו גם מול כולם אחרי תקופה לא פשוטה בכלל. היו רגעים ממש קשים לפני שנתיים, עכשיו בסדר זה לא סוף העולם, בטח לא במציאות שבה אנחנו חיים היום, הכל מתגמד", סיפרה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין את הפינס שלי (ל"ת)
    יורגן זוכמיכמורגן 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור