בעולם

תאונה מזעזעת במעלית גרמה למותה של צעירה בת 25

קלליאה דאטנו צנחה 4 קומות בתוך הפיר הריק. המשטרה חוקרת את נסיבות מותה הטראגי. אביה מצא אותה שעות מאוחר יותר, אחרי ששמע את צלצול הטלפון שלה. גורמים מקומיים מעריכים: מדובר בתקלה במערכת הדלתות

מערכת ice | 
מעלית (צילום PIXABAY)
המשטרה חוקרת את נסיבות מותה הטראגי של אישה בת 25 שמצאה את מותה בתאונה מחרידה. קלליאה דאטנו הזמינה מעלית בבניין המגורים בו היא גרה באיטליה, הדלתות נפתחו - אך המעלית לא הגיעה. כנראה שדאטנו לא שמה לב לכך והיא צעדה קדימה ונפלה אל תוך פיר המעלית וצנחה מטה. 
דאטנו נפלה ארבע קומות בתוך פיר המעלית. הדיילי מייל דיווח כי היא התרסקה על גג המעלית עצמה, שעצרה בקומה הראשונה, היא מתה במקום ושם גופתה נמצאה. אביה הוא זה שאיתר אותה, לאחר שהתקשר אל ביתו ושמע את צלצול הטלפון שלה מגיע מתוך פיר המעלית, הוא התקשר לכוחות הביטחון וההצלחה שחילצו את גופתה וקבעו את מותה. דאטנו עבדה בתור מנקה במספר בתי מלון באזור. חבריה סיפרו כי היא אהבה לבלות, ורק שעות ספורות לפני מותה שיתפה תמונה בה כתבה "לחיי מה שעתיד לבוא". 
המשטרה ומכבי האש עובדים יחד על מנת לחקור את המקרה. החקירה מתמקדת בסיבה שבגללה הדלתות נפתחו למרות שהמעלית עצרה בקומה הראשונה. חוקר אמר לתקשורת המקומית כי הם מניחים שמדובר בתקלה תפעולית במערכת הדלתות, שכמובן לא אמורות להיפתח לחלל הריק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה