ויראלי

5 תיירים לכודים מתחת לאדמה בעקבות תקלה במעלית

חמישה תיירים, לכאורה בעלי מוגבלויות, תקועים מעל ל-24 במלון תת קרקעי בגרנד קניון באריזונה בעקבות תקלה מתמשכת במעלית של המלון
מערכת ice | 
מערות הגרנד קניון (צילום ויקיפדיה)
על פי דיווחים חדשים שמגיעים מגופי התקשורת בארה"ב, חמישה תיירים תקועים מעל ליממה במערות הגרנד קניון שבאריזונה, היות והמעלית שמותקנת אל תוך המערות אינה פועלת. במקום פועל מלון מיוחד וישנן גם מדרגות שמובילות למקום, אך על פי המסתמן חמשת האורחים הם בעלי מוגבלות מסוימת שמונעת מהם לעשות לעלות בגרם המדרגות. 
נכון לשעה זו התיירים טרם חולצו מהמקום ועליהם ללון בסוויטה במלון, אשר מחירה ללילה הוא אלף דולר. במקביל, צוות תיקון מעליות נמצא במקום ומנסה לתקן את הבעיה אך עד כה כל המאמצים לא צלחו. מסתמן כי המצב שדווח כה גרוע עד כדיי שהשריף המקומי שוקל להוריד רצועה מיוחדת אל תוך המערות על מנת להעלות את התיירים הכלואים בתוך מתוך פיר המעלית. 
כמו כן, בעת זו לא ידוע כיצד והאם התיירים הללו יפוצו על ידי המלון והאם יידרשו לשלם את המחיר עבור כמות הזמן ששהו במלון ללא תכנון. כמו כן, ישנה התקווה כי מפעילי המקום יפעלו בעתיד להתקנת מערכות נגישות יעילות יותר למתחם. 
לאחרונה דווח בארץ מקרה נוסף הקשור במעלית, שלמרבה המזל נגמר ללא פגע משמעותי, במסגרתו קשישה בת 77 נפלה בפיר מעלית בבניין מגוריה. הקשישה נפלה מגובה של שלוש קומות ונחתה על שקי אשפה שהצילו את חייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה