בעולם

תאונה ביזארית במכון הכושר: למה נפלה האישה מהקומה השלישית? צפו בתיעוד

סרטון שפורסם ברשתות החברתיות מראה צעירה בת 22 מאינדונזיה שכשלה לאחור אחרי ריצה על הליכון. מפעילי המקום יצרו קשר עם המשפחה, התנצלו וסגרו את המרכז רק לשלושה ימים. רבים מודאגים: למה להציב את המתקן במקום הזה?
מערכת ice | 
חדר כושר (צילום vecteezy)
רשלנות במכון הכושר? צעירה בת 22 התאמנה במשך כחצי שעה במכון כושר באינדונזיה לפני שמצאה את מותה. בן זוגה שאל אותה אם היא רוצה להתאמן אתו בקומה השנייה, אך היא אמרה לו שהיא מעדיפה לרוץ על ההליכון ועלתה לקומה השלישית. אחרי שהשתמשה בהליכון על מנת לרוץ נפלה האישה ומעדה אל עבר חלון פתוח, שנמצא קרוב למתקן הכושר. הצעירה כשלה אחורה וניסתה לאחוז במסגרת החלון אך ללא הצלחה. 
על-פי דיווח הניו-יורק פוסט מותה נקבע זמן קצר לאחר מכן בעקבות הפציעות החמורות שספגה מהנפילה מחלון הקומה השלישית. בסרטון שפורסם בטוויטר ניתן לראות את התאונה המצערת. גולשים רבים, וגם אנשים מקומיים, תהו מדוע הושאר חלון כה גדול פתוח מאחורי הליכון וללא כל מיגון, גדר או רשת שתוכל לעצור נפילה או תאונה מצערת כמו שהתרחשה בשבוע שעבר. 
 
על-פי דיווח הניו-יורק פוסט, לאחר התאונה הקטלנית מכון הכושר הכריז כי הוא סוגר את שעריו לשלושה ימים. המשטרה המקומית פתחה בחקירה ואמרה כי מיקום ההליכון פחות ממטר מחלון פתור ייצר סיטואציה מסוכנת. חדר הכושר יצר קשר עם משפחתה של הקורבן והתנצל על התקרית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה