תיירות

ביזאר בטיסה: לא יכלה לקום לשירותים – והתפשטה לעיני הנוסעים | צפו

אישה שסורבה לקום לשירותים במהלך הטיסה, החליטה כאקט מחאה להפשיל את תחתוניה ולכרוע להטיל מימיה באמצע המעבר לעיני הנוסעים. זה נגמר בצעקות
מערכת ice |  1
טיסות (צילום unsplash)
נוסעי חברת הלואו-קוסט האמריקאית פרונטיר איירליינס ההמומים נאלצו לצפות בטיסתם אישה המורידה את מכנסיה במעבר בין המושבים, ומאיימת להטיל את מימיה באמצע הטיסה. באופן לא מפתיע, כל האירוע תועד במצלמות והופץ ברשתות.
על פי הדיווח בניו יורק פוסט, הנוסעת - ששמה לא פורסם - הקדימה לומר "סליחה, כולם" לפני שהיא השילה את בגדיה התחתונים וכרעה במעבר בטיסה ביום שני מפלורידה לפילדלפיה. האישה ככל הנראה החליטה לעשות זאת במעבר, לאחר שדיילת אמרה לה שהיא לא יכולה להשתמש בשירותים באותו זמן, כך עולה מהסרטון.

באופן לא מפתיע, המצב הידרדר כאשר הנוסעים מסביבה מחו וצעקו עליה, מה שגרם לאישה לצעוק בחזרה, "אני לא שמה ז*ן עליכם", "לכו תז**נו", ו"אני חייבת להשתין!". יחד עם זאת, היא נכנעה ללחץ ומשכה את מכנסיה בחזרה למעלה לפני שהספיקה להרטיב.
בשלב מסוים, ניתן לשמוע את האדם שמאחורי המצלמה שמתעד את העימות אומר "הילד המסכן הזה שלידנו", כשהכוונה כנראה לילד צעיר שקיבל תצוגה גרפית של אינטימיות האישה. האישה גם המשיכה לריב עם כמה נוסעים לכיוון החלק האחורי של המטוס.
אחד הנוסעים שהפיץ את הסרטון אמר כי "היא איימה עלי אחרי שאמרתי לה לשבת. אני מקווה שהיא נעצרה ונאסר עליה לטוס שוב". פרונטיר איירליינס טרם הגיבה לתקרית המוזרה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פמיניסטית ממורמרת (ל"ת)
    Massage a knee 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור