משפט

תקרית הזויה בטיסה: גבר השתכר והשתין על נוסעת מבוגרת בביזנס

תקרית חמורה במיוחד התרחשה בטיסה של "אייר אינדיה" מניו יורק לניו דלהי, זאת לאחר שאחד הנוסעים בטיסה, השתכר והשתין על אישה מבוגרת במחלקת העסקים במטוס. הוא נעצר חודש מאוחר יותר, כאשר חברת התעופה סופגת ביקורת קשה על התנהלותה
מערכת ice | 
טיסה (צילום unsplash)
תקרית חמורה במיוחד התרחשה בטיסה של "אייר אינדיה" מניו יורק שבארצות הברית לניו דלהי שבהודו, זאת לאחר שאחד הנוסעים בטיסה, השתכר והשתין על אישה מבוגרת במחלקת העסקים במטוס. 
מדובר על גבר בשם שנקאר מישרה, שנעצר בימים האחרונים בעיר בנגלור שבהודו, סאת לאחר שהתקבלה תלונה על המעשים החריגים שביצע במהלך הטיסה, שהתרחשה ב-26 בנובמבר. בית המשפט בהודו שלח אותו למאסר של 14 ימים עד להשלמת החקירה. הוא חשוד בעבירות של "פגיעה בכבודה וצניעותה של האישה", שעונשן המרבי בהודו עשוי להיות שלוש שנות מאסר. 
ממשטרת הודו לא הרחיבו יותר מדי על הנוסע, אך כן חשפו כי הוא היה שיכור בעת המעשה. חברת "אייר אינדיה" ניזכרה להגיש רק בשבוע שעבר, יותר מחודש מאז המעשה החמור, תלונה במשטרה נגד מישרה, זאת לאחר לחץ גדול מאוד שהופעל על החברה מצד בני משפחתה של האישה. 
בנוסף לכך, החברה הטילה עליו עונש והחליטה להרחיק אותו מטיסותיה למשך 30 ימים. העונש זכה לביקורת רבות ברשתות החברתיות בהודו ובכלל, והחברה הודיעה כי היא השעתה מתפקידם טייס וארבעה דיילים שמתחו ברשת ביקורת על ההחלטה המגוחכת של החברה. בתוך כך, גם מישרה פוטר מעבודתו בחברת פיננסים אמריקנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה