כסף וצרכנות

גל ביטולי הטיסות נמשך: חברת התעופה מציעה פיצוי ללקוחות המאוכזבים

חברת התעופה Southwest Airlines (LUV), שביטלה מספר טיסות לאחרונה, הציעה ללקוחות שלה 25 אלף נקודות זכות לטיסות הבאות אותן יזמינו מהחברה. האם חברות תעופה נוספות יצטרפו אליה?
מערכת ice | 
טיסות בזול (צילום shutterstock)
בתקופה האחרונה יותר ויותר נוסעים נתקלים בתופעה המעצבנת של ביטולי טיסות. המחסור בכוח אדם אצל חברות התעופה השונות גורם לכך שטיסות רבות מבוטלות ונוסעים רבים נותרים מאוכזבים רגע לפני הטיסה שאותה תכננו.
חברת התעופה Southwest Airlines (LUV) מנסה לתקן את בעיות הנסיעות הקטסטרופליות שלה לחופשות, ומציעה ללקוחות שטיסותיהם בוטלו מספר רב של נקודות זכות, בהן יוכלו להשתמש לקראת הזמנות עתידיות לטיסה.⁠
מנכ"ל חברת התעופה, בוב ג'ורדן, הוציא הודעה בה הוא סיפר על הפיצוי שניתן ללקוחות ובו הוא כתב: "אני יודע ששום התנצלות לא יכולה לבטל את החוויה הרעה שלך. אבל אני יכול לנסות לעשות את המעט. אנשים שהטיסות שלהם בוטלו או התעכבו בין התאריכים ה-24 בדצמבר ועד ה-1 לינואר יקבלו 25 אלף נקודות זכות לטיסות הבאות אותן יזמינו מאיתנו". עם זאת, המנכ"ל לא חשף על איזה כמות של לקוחות מדובר.
כעת, נשאלת השאלה האם חברות רבות, בראשן חברות הלואו קוסט השונות, יצטרפו למהלך של חברת התעופה Southwest Airlines (LUV) ויעניקו פיצויים ללוקחות המאוכזבים שלהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה