תיירות

הטיסות הזולות בישראל נחשפות: לאן תוכלו לטוס ב-29 דולר בלבד?

מחירי הטיסות יורדים משמעותית בחורף וחברות הלואו קוסט מציעות מבצעים חסרי תקדים. למשל: טיסות הלוך חזור לרומניה ב-29 דולר, לקפריסין ב-31 דולר ולאיטליה ב-36 דולר. קבלו את 7 היעדים הזולים ביותר שתוכלו למצוא אליהם טיסות בקרוב. אז למה אתם מחכים?
מערכת ice |  1
טיסות (צילום vecteezy, shutterstock)

אחרי שנגיף הקורונה השבית כמעט לחלוטין את ענף התיירות בעולם וקרקע המון חברות תעופה, התקופה הזו כבר מאחורינו וחברות התעופה חוגגת ובגדול כאשר הצרכנים חזרו ובגדול לטוס. לכבוד החורף המתקרב, ב-N12 בדקו מספר יעדים זולים במיוחד אליהם תוכלו לטוס.

היעד הראשון הוא סוצ'אבה שברומניה, אליו תוכלו לטוס ב-29 דולר (הלוך וחזור) בלבד דרך חברת וויז אייר, לחופשה של שבוע. ההמראה היא ביום שישי, ה-3.2, כשהחזרה היא ביום שישי גם כן בדיוק שבוע מאוחר יותר. יעד נוסף וזול במיוחד הוא לרנקה שבקפריסין, אליו תוכלו למצוא טיסה מה-15.1 יום ראשון ועד ה-18.1 יום רביעי ב-31 דולר בלבד לשני (הלוך וחזור) עם וויז אייר.
 


בנוסף, ריינאייר מציעה חבילה לבארי שבאיטליה בין התאריכים 13-21.2 ב-32 דולר בלבד (הלוך חזור). גם לנאפולי ריינאייר מציעה טיסה זולה במיוחד בין התאריכים 21-28.1 ב-36 דולר (הלוך חזור). יעד נוסף וזול במיוחד הוא בירת רומניה, בוקרשט, לשם תוכלו למצוא טיסה לשתי לילות עם וויז אייר בתאריכים 6-8.2 ב-39 דולר בלבד (הלוך חזור).

טיסה לורנה שבבולגריה תעלה לכם 39 דולר (הלוך חזור) בין התאריכים 12-18.2, גם היא עם חברת וויז אייר. ריינאייר מטיסה אתכם לפאפוס שבקפריסין ב-43 דולר בלבד לשני הכיוונים כשהיציאה היא ב-26.1 עד ה-2.3. אז למה אתם מחכים?
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלוף
    חיים 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשנכנסים לעסקה ומכניסים מזוודה אז רואים את המחיר האמיתי איך אפשר לטוס לאירופה בחורף בלי מזוודה עם בגדים מתאימים לחורף. אז שלא יעבדו עליכם . תסתכלו במחיר הסופי ובאיזה שעות הטיסה . מזווה
    סגור