תיירות

הטיסה בוטלה - וגרמה לכלה לפספס את חתונתה: "בכיתי כל הבוקר"

קייטי דמקו, אמורה הייתה להתחתן בבליז, אולם הטיסה עליה אמורה הייתה לעלות של חברת  התעופה האמריקאית סאות'ווסט בוטלה - והיא נאלצה לפספס את החתונה שלה, זארת בשזמן שבעלה הגיע בזמן: "בכיתי כל הבוקר"
מערכת ice |  7
מטוס בואינג 737 מקס (צילום Cityswift Ireland / flickr)
סיפור שנדמה שאפשר לשמוע אך רק בסרטים: קייטי דמקו, אמורה הייתה להתחתן בבליז שבמרכז אמריקה בסוף השבוע שעבר, אולם הטיסה עליה אמורה הייתה לעלות של חברת  התעופה האמריקאית סאות'ווסט בוטלה - והיא נאלצה לפספס את החתונה שלה.

קייטי דמקו, המתגוררת בסנט לואיס, סיפרה ל-Insider שהיא וארוסה, מייקל, תכננו את החתונה בבליז, ושמייקל טס לשם לפניה, והיא תכננה לצאת ביום שלישי בטיסה יחד עם ילדיה כדי להצטרף אליו. דמקו טוענת כי היא טסה עם אותה חברה על בסיס קבוע לצרכי עבודה. 
רגע לפני שהטיסה של דמקו הייתה אמורה להמריא, הקפטן הודיעה שהיא בוטלה. לפי דמקו, לנוסעים נאמר שבטיסה חסרות שלוש דיילות. לאחר שהורדו מהטיסה, דמקו לא הצליחה למצוא טיסה אחרת עבורה ועבור ילדיה כדי להגיע לבליז בזמן לחתונה.
דמקו סיפרה: "היו לי בערך שבעה סוכני נסיעות, וכל המשפחה שלי ישבה במשך 18 שעות בחיפוש אחר דרך להגיע לשם. אפילו הסתכלנו על טיסה לקנקון ונסיעה משם באוטובוס שיסיע אותנו לבליז. לא היה כלום". היא גם ניסתה להחליף כרטיסים עם חברים שטסו ביום רביעי, אבל סאות'ווסט לא הצליחה לבצע את המעבר. "בכיתי כל הבוקר ב-30 בדצמבר", אמרה דמקו. היא לא קיבלה החזר מלא על ההוצאות הרבות לחתונה, אך כן קיבלה דחייה מחלק מהספקים. 
דמקו אמרה שהיא תצטרך להתחתן בבליז בסופו של דבר כדי להחזיר את העלויות, אבל אתר הנופש שבו היא ואורחיה תכננו לשהות, בית ויקטוריה, לא מוכן לדחות הזמנות או להחזיר את הסכום ששולם, מה שאומר שדמקו, הארוס שלה והאורחים שלהם מפסידים אלפים כתוצאה מהביטול. "בסך הכל, זה הרבה יותר מ-70 אלף דולר ששולמו על החדרים בבית ויקטוריה", אמרה דמקו.
לסיום דמקו סיפרה כי היא וארוסה בילו את ערב הסילבסטר בנפרד בגלל המקרה: "בסילבסטר ישבתי בביתי ודיברתי עם מייקל, שישב בבליז, ואמרנו שנה טובה בידיעה שאנחנו לא מתחילים את 2023 כבעל ואישה כפי שקיווינו".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מראה על דפקת. מי מגיע יום לפני לחתונה (ל"ת)
    צבי 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    שמח לאיד
    איש 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא מרוע אלה מרצון טוב מי שחיי חלום וחושב שהכל יעבור בצורה הטובה ביותר ולא לוקח בחשבון דברים כאלה זאת אשמתו וחבל שזאת ההתנהלות של אנשים וכל זה נאמר בהתחשב בזה שלא כתוב שהיא הייתה שם מאילוץ מסויים
    סגור
  • 5.
    ממש מבאס
    שיר 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בזכות זה שלא יהיו להם יותר צרות בחיים
    סגור
  • 4.
    מסכנה, ממש מבאס (ל"ת)
    ע 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 3.
    עצוב מאוד.
    אחת 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עצוב מאוד. חברת התעופה היתה צריכה למצוא כל דרך אחרת לעזור לה. ויש דרכים...
    סגור
  • 2.
    מי מחכה לרגע האחרון?
    גיל 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אהה כן, זה שאולי לא כזה מתלהב.
    סגור
  • 1.
    לא טסים בדקה ה90 (ל"ת)
    חווה 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור