תקשורת ומדיה

תמיכתו המפתיעה של המנהיג הנוצרי מאינדונזיה: "הטבח לא אנושי"

דניאל פנדג'י, מנהיג קהילה נוצרית בג'קרטה בירת אינדונזיה הגיע לישראל כאורח השגרירות הנוצרית הבינלאומית כדי להביע תמיכה. "אנחנו תומכים בישראל, ואני באמת אוהב את המדינה שלכם", אמר

מערכת ice | 
דניאל פנדגי (צילום אדיבות השגרירות הנוצרית הבינלאומית)
בשבוע שבו החליטה ארצו להצטרף לתביעה שהגישה דרום אפריקה נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג, הגיע לארץ דניאל פנדג'י, מנהיג נוצרי מאינדונזיה, כדי להביע תמיכה במדינה ובאזרחיה. "אנחנו תומכים בישראל, ואני באמת אוהב את המדינה", הוא אומר.
פנד'גי, שמנהיג קהילה בג'קרטה בירת אינדונזיה, הגיע לישראל, יחד עם מנהיגים נוצרים מרחבי העולם, כאורח של השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים. במהלך ביקורו בארץ הוא ביקר, בין השאר, בכנסת ונפגש עם שר החוץ, ישראל כץ.
פנדג'י, שעבורו זה הביקור ה-38 בישראל, הוא תומך נלהב במדינה. "הגעתי כדי לסייע למפונים, ואנחנו גם תורמים כדי לרכוש סיוע לצה"ל", הוא מספר. את הטבח שבוצע ביישובי העוטף הוא מגנה בנחרצות: "זה היה דבר נורא, לא אנושי".
על החלטת ארצו להצטרף לתביעה נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג הוא אומר: "זאת החלטה של הממשלה. הם הגישו תביעה מסיבות פוליטיות, כי אנחנו לפני בחירות, שיתקיימו ב-14 בפברואר. אינדוזיה היא המדינה האסלאמית הגדולה בעולם, והם הגישו את התביעה מסיבות פוליטיות. אבל הרבה אנשים רואים בישראל ברכה".
בין ישראל לאינדונזיה אין יחסים דיפלומטיים, אך פנדג'י אומר כי למרות זאת, יש בארצו תמיכה רבה במדינה ובעם היהודי: "אנחנו תומכים בישראל, כמובן. רוב הנוצרים תומכים בישראל, ויש גם הרבה מוסלמים שתומכים בכם. יש רק קבוצה קטנה של קיצוניים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה