תקשורת ומדיה

דרמה בשידור חי - פרקליט המדינה נגד בן גביר: "תפירת תיקים"

פרקליט המדינה ביקש מהיועמ"שית לפתוח בחקירה פלילית נגד השר בן גביר בחשד להסתה לאלימות נגד תושבי עזה. השר איתמר בן גביר מיהר להגיב: "ככה נראית תפירת תיקים בשידור חי". היועמ"שית ופרקליט המדינה: ״בניגוד לפרסום, לא התקבלו החלטות בנושא על ידי ראשי מערכת אכיפת החוק״
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יוסי אלוני)
על פי הפרסום של אבישי גרינצייג, כתב לענייני משפט בכאן 11, פרקליט המדינה ביקש מהיועמ"שית, גלי בהרב מיארה, לפתוח בחקירה פלילית נגד השר בן גביר בחשד להסתה לאלימות נגד תושבי עזה. 
בעקבות כך, מיהר השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, לפרסם את תגובתו בנושא ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום, כתב: "לא ייאמן! פרקליט המדינה מנסה להעמיד לדין שר ישראלי, על 'הסתה' נגד אזרחי מדינת אויב שרקדו על הדם של החיילים שלנו ברחובות עזה בשבעה באוקטובר".
 
בן גביר המשיך לתקוף את פרקליט המדינה וכתב: "ככה נראית תפירת תיקים בשידור חי, על ידי מערכות הדיפ-סטייט של היועצת המשפטית לממשלה. במקום שהשב"כ ופרקליט המדינה יעשו סיכולים ממוקדים בעזה, הם מנסים לעשות סיכול ממוקד לשר בישראל. הניסיון לא יצליח".
בתוך כך, פורסמו תגובותיהם של היועמ"שית ופרקליט המדינה לדיווח של אבישי גרינצייג. בהודעה שפורסמה לעיתונות, נכתב כי  ״בניגוד לפרסום, לא התקבלו החלטות בנושא על ידי ראשי מערכת אכיפת החוק״. בעקבות כך, הכתב גרינצייג לעוקביו: "אלא מה? הפרסום לא טען שהתקבלה החלטה. עוד נציין שטרם הפרסום, פנינו בכתב וגם שוחחנו בעל פה לקבל את תגובתם. נכונות ודיוק הדיווח לא הוכחשו כלל".
  
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חלם זה פה
    חצופים 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לפתוח בחקירה נגד פרקליט המדינה והיועמשית על בגידה ועכירת ישראל, ולתת עונש של תליה במשפט למען יראו יראו.
    סגור