רייטינג

רייטינג שבועי: רוקדים עם כוכבים בפסגה, כאן 11 עוקף את ערוץ 14

שבוע נוסף הגיע לסיומו ובדומה לנתונים של התקופה האחרונה, גם הפעם קשת 12 כבשה את כלל המקומות בטבלה. במקביל, בזכות משחקי היורו כאן 11 מדיחה את הפטריוטים ומטפסת למקום השני בפריים טיים. כל הפרטים
מערכת ice |  2
קשת 12, רשת 13, עכשיו 14 (צילום shutterstock)
שבוע נוסף של מלחמת חרבות ברזל הגיע לסיומו ועמו מתפרסמים נתוני הרייטינג השבועיים של ערוצי הטלוויזיה המובילים בישראל. על פי הנתונים שנבדקו כמו בכול שבוע, גם הפעם קשת 12, כובשת את כלל המקומות בטבלה כשהנתונים שתועדו של תוכניותיה גבוהים בפער מאלו של שלושת המתחרות. 
בשל העובדה שהתרחיש שבו קשת 12 כובשת את כל המקומות בטבלה הפך לדבר שבשגרה, התחרות המעניינת היא דווקא זו שבין שלושת הערוצים האחרים. עד כה רשת 13 וערוץ 14 ניהלו תחרות צמודה על המקום השני ברצועת השידור לאורך היום בזמן שתכני התאגיד הגיעו לרוב למקום האחרון. אך השבוע, בזכות משחקי היורו כאן 11 הצליחה לטפס מהמקום האחרון כאשר בחלק מימי השבוע היא מתברגת במקום השני בזמן שהפטריוטים נדחקים למקום האחרון.
את המקום הראשון, בטבלה קטפה תוכנית הריאליטי הוותיקה רוקדים עם כוכבים של קשת 12 ששודרה ביום ראשון האחרון. התוכנית, גרפה נתון של 16.8% ו-419 אלף צופים. באותו היום, ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיעו לראיון באולפן הפטריוטים ובזכות זה התוכנית זכתה לנתון חסר תקדים של 13.7% ו-436 אלף צופים. יש להדגיש שלמרות שבפטריוטים צפו יותר אנשים רוקדים עם כוכבים בכל זאת גברה עליהם בשל העובדה שהיא השיגה נתון רייטינג יותר גבוה.
למקום השני הגיעה מהדורת החדשות של חדשות 12 ששודרה ביום שני, המהדורה השיגה נתון של 16.2% ו-412 אלף צופים. אל המקום השלישי, הגיע פרק נוסף של רוקדים עם כוכבים, אשר שודר ביום רביעי. הפרק גרף 15.5% וצפו בו 381 אלף צופים. במקום הרביעי והמכובד, נמצאת מהדורת החדשות של קשת 12 ששודרה ביום ראשון, אשר השיגה 15.1% ו-397 אלף צופים וצופות. 
את טבלת הרייטינג השבועית, מהדורת החדשות של קשת 12, אשר שודרה ביום רביעי. בדומה לשאר ימות השבוע, גם הפעם הנתונים של מהדורת החדשות של קשת 12, היו גבוהים באופן ניכר ומאלו של המתחרות, כאשר היא זכתה ל-14.4% ו-333 אלף צופים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בפטריוטים צפו יותר אנשים אבל רוקדים עם כוכבים עם יותר
    אלי 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רייטינג? איך זה קורה? חחחח
    סגור
  • 1.
    משרתים את ערוץ 12 על מלא. אבל ערוץ 14 ינצח
    אתם מצחיקים ושקופים 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ״יש להדגיש שלמרות שבפטריוטים צפו יותר אנשים רוקדים עם כוכבים בכל זאת גברה עליהם בשל העובדה שהיא השיגה נתון רייטינג יותר גבוה״. מה שנקרא: השקר הוא אמת, האמת היא שקר, אהבה היא שנאה ושנאה היא אהבה. בריאות שלמה לכל הטמבלים.
    סגור