כסף וצרכנות

מקדונלד'ס תחת מתקפה: רשת המזון הפופולרית מוחרמת – זו הסיבה

צמד חיילים בסדיר, אשר משרתים בתחנת הרדיו גל"צ, הותקפו על ידי מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, זאת לאחר שפרסמו תמונה בה הם אוכלים צ'יפס של מקדונלד'ס. בעקבות כך,  גולשים רבים קראו להחרים את רשת המזון הפופולרית

מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
לאחר שיוסי ריס ולירון מטלון, צמד חיילים בסדיר המשרתים בגל"צ, מיהרו לפרסם תמונה ברשת החברתית "אינסגרם" בה נראה כי הם נהנים מאכילת צ'יפס במקדונלד'ס,  אלפי גולשים מיהרו לפרסם את התיעוד המדובר ולהכריז על חרם נגד רשת המזון האהובה. 
התמונה של צמד החיילים בסדיר עוררה את זעמם של מיליוני גולשים והיא אף עוררה סערה בעולם הערבי. לצד תגובות פוגעניות ושליליות במיוחד הקוראות לקיום חרם על רשת המזון הפופולרית, נכתב כי "מקדונלד'ס מאכילה חיילים ומביאה להם נשקים". אחד הגולשים הרחיק לכת וכתב: "לא קל לעשות רצח עם על בטן ריקה".
 

 
כזכור, בחודש אפריל האחרון פורסם כי רשת המזון הפופולרית מתמודדת עם קשיים כלכליים ותדמיתיים שונים, בעקבות התמיכה בישראל ובשל ההנחה שהיא מעניקה לחיילים במדים.
בגזרת המכירות בשווקים הבינלאומיים, כמו באירופה, אמריקה הלטינית ואסיה, נרשמה צמיחה מתונה אך המכירות בחנויות הזהות בשווקים הללו נחלשים ב-0.2%, בשל השפעת המלחמה על המזרח התיכון. 
עוד פורסם בחודש אפריל, כי על אף שהאנליסטים חזו צמיחה של 2.1% במכירות, מקדונלד'ס רשמה עלייה של 1.9%. על הפי הדיווח, הדבר נגרם בעקבות עליית המחירים של החברה אשר חלה בין הרבעון האחרון של 2023 לסיום הרבעון הרביעי של 2024.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה