תקשורת ומדיה

פאנליסטית ערוץ 14 בחשיפה מטלטלת: "ניסו לרצוח אותי" | צפו

בריאיון לערוץ הידברות, אשת התקשורת ופאלניסטית ערוץ 14, הדר מילר, סיפרה כי רעולי פנים ניסוי לרצוח אותה במהלך מבצע "שומר חומות". הדר מילר: "ירו לכיווני, הייתי המטרה היחידה" | כל הפרטים

מערכת ice |  1
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
אשת התקשורת הדר מילר, התראיינה למורן קורס בערוץ הידברות, שם סיפרה על רגעי הפחד שפקדו אותה כאשר ניסו לרצוח אותה במהלך מבצע "שומר חומות".  "אחד הדברים שמאוד שינו לי את החיים וככה טלטלו אותם למקום טוב יותר, ככה אני מאמינה, זה שניסו לרצוח אותי בשומר חומות. ניסו לרצוח אותי ממש, ירו לכיווני, הייתי המטרה היחידה", כך פתחה מילר את דבריה. 
אשת התקשורת המוכרת סיפרה כי אותו אירוע מטלטל התרחש בשעות הערב, לאחר שסיימה את עבודתה. "הייתי ברחוב בערב, אחרי העבודה, ופשוט מהצד השני של הרחוב היו רעולי פנים שהיו על איזו גבעה קטנה, פשוט ירו לכיווני. ברחתי מאחורי רכבים, ברקע היו אזעקות כי גם הייתה את המלחמה עם עזה. אני בורחת והכדורים שורקים לי ליד האוזן.
בנס הגעתי לרכב, רועדת לגמרי, יוצאת. אני מניעה, מתקשרת לבעלי וצורחת. אני הבן אדם הכי רגוע בעולם, גם  במקרים של מתח וזה, תמיד מאוד מאוד בשליטה. שם לא יודעתי שאני צורחת, פשוט התחלתי לספר לו ואז אני שומעת את הילדים בוכים שהבית מלא בעשן", מספרת הדר מילר בכאב. 

 
לאחר שהיא מצליחה להניע את הרכב, היא מבחינה במחסום שריפות, אתגר חדש שניצב בפניה בדרך הביתה.  "משני הצדדים של הכביש, מכוניות עולות באש, עשן שחור מטורף. אי אפשר להסביר את זה, שום תמונה לא תעביר את זה ושום הסבר לא יעביר את זה. אני קולטת שאם אני נתקעת, עושים בי לינץ'. אני עוד רועדת מהחוויה שחוויתי ממש לפני כמה דקות. אני מנסה להסתובב, רואה שזה לא עובד, ואני פשוט מתפללת ונוסעת".
 לדבריה, לאחר שהחליטה להתפלל לקב"ה, ניצלה הדר מילר מהמוות. "אני אומרת: 'אין ברירה, אני חייבת לנסות. רק שלא יקרה משהו לגלגלים, מהאש, מהזכוכיות ומהאבנים'. וממש הקב"ה עשה לי נס ואני עוברת את זה ומגיעה הביתה. עברתי על אש, על זכוכיות, על אבנים, בדרך לא דרך, זה היה רגע של פחד, פחד מוות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הדר האלופה
    שמואל המעריץ 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואווו הדר. כמה שהרעיון הזה טוב
    סגור