תקשורת ומדיה

אורטל עמר עוקצת את דניאל גרינברג ופרשת המכס

אורטל עמר יצאה לבילוי עם חברות ושלחה עקיצה לכאורה לדניאל גרינברג על פרשת תשלום המכס על תיק היוקרה. מי שבילתה איתה באותם רגעים היא אחת מהיריבות של גרינברג ואישה שלא מחבבת בגלוי את הגרושה של אייל גולן. כל הפרטים בפנים

מערכת ice | 
אורטל עמר
עקיצה או תגובה תמימה? אורטל עמר יצאה הערב ל"קפה פופולר" והעלתה סטורי של התיקים של חברותיה בתוספת ההצהרה: "כל התיקים הערב עברו מכס ויש להם קבלה. בדקתי", בסיומת של אימוג'י צוחק.
מה שלא פחות מעניין באירוע שכוון לפרשת דניאל גרינברג, הוא שמי שיצאה עם עמר לבילוי היא לא אחרת מרוסלנה רודינה, בת זוגו לשעבר ואם בנו של אייל גולן, שכידוע הוא גם הגרוש ואב ילדיה של דניאל גרינברג.

צילום מתוך חשבון האינסטגרם של אורטל עמר @ortal_amar
מתקציר אירועי היממה האחרונה נזכיר כי דניאל גרינברג נעצרה אמש במכס בנתב"ג ונקנסה ב-8,500 שקל על תיק שאנל עמו חזרה מחו"ל ושעליו לא שילמה מיסים. גרינברג שזעמה על העיכוב והקנס, העלתה סרטון לרשתות החברתיות בו טענה: "שעה וחצי אני פה. הוציאו לי תיק שנרכש לפני שלושה חודשים, הם לא יודעים כמה הוא עולה. מעכבים אותי כדי למצוא באינטרנט את השווי של התיק".
גרינברג הוסיפה גם כיתוב כועס על גבי הסרטון: "טפי! מדינת ישראל, ממש לא לתפארת. גועל נפש על העיניים".כידוע, מערכת היחסים בין רוסלנה רודינה לדניאל גרינברג ידעה יותר ירידות מעליות. בשנת 2019 רודינה טענה שגרינברג הייתה מעריצה שלה וחצתה גבולות בכך שסימסה לבני זוג שלה, כולל לגולן, בזמן שהוא והיא היו בקשר רומנטי.
ארבע שנים אחרי הגיבה רודינה בראיון על שאלה על גרינברג: "לי ולה אין קשר. בתקופה שאייל והיא היו ביחד, הייתי משתפת דברים שעלו אצלה באינסטגרם. היא הייתה מעלה תמונות של יאן, וזה הבן שלי, מן הסתם אני אשתף. היה המשחק הזה, אבל לא מעבר לזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה