תרבות ופנאי

אורטל עמר חושפת: "הגוף שלי לא נראה אותו דבר"

הורים בחופש הגדול צריכים לפעמים רגע של נחמה ונראה שאורטל עמר לא שונה. הכוכבת הכניסה לחדר השינה שלה פינוק מתוק שמפריע לה להתחטב לדבריה, והתלוננה: "זה מעצבן אותי ואני אשמה" 

מערכת ice |  2
אורטל עמר
מנחת הטלוויזיה ושדרנית הרדיו, אורטל עמר, מתעדת בימים אלה את חייה כאם לילד צעיר בחופש הגדול שעוברת בין אטרקציה, לקניון, לג'ימבורי ולהצגה, ועל הדרך אפילו שומרת על טוקיו, הכלבה של בן זוגה לשעבר, בן אל תבורי הנמצא בחו"ל. בהתאם לימים מתישים של שבירת שגרה ובהשפעת חום אוגוסט כנראה, עמר העלתה סטורי מפתיע של עצמה נחה סוף סוף במיטה עם פרטנר קריר במיוחד.
"טילון למיטה זה כבר רמה אחרת של חוצפה", כתבה על תמונה שלה אוחזת בגלידת טילון בין הסדינים. "הגוף שלי לא נראה אותו דבר וזה מעצבן אותי ואני אשמה", הוסיפה בביקורת עצמית. הכוכבת גם צירפה סרטון של נגד המטבח הוויראלי ניסים, חותך אבטיח, עליו כתבה: "אני: כשאני אצליח להתחטב כמו שאני רוצה".

מתוך חשבון האינסטגרם של אורטל עמר @ortal_amar
את הרמזים לאכילה רגשית חתמה עמר גם עם תיעוד של קנייה רגשית לדבריה. שקיות של קניות שלא פתחה משך חודש. "בכלל לא הייתי צריכה כלום מבפנים. טיפשה".לכל המודאגים, עמר כבר העלתה תיעודים נוספים שלה ושל תו בנה, עם גלידה, רק שהפעם בגלידריה האהובה עליה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד חובבת תשומי, בלי בן אל מי בכלל היה שומע עליה (ל"ת)
    שגית 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ומה עם הטיל שקיבלה (ל"ת)
    חרמנוביץ 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור