טלוויזיה

רוסלנה רודינה חושפת את הקשר עם אייל גולן: "ביחסים טובים"

הדוגמנית מספרת: "יש לנו ילד ביחד, והוא יהיה חלק מהחיים שלי עד הסוף. אז אני תמיד יודעת גם לענות. בסוף זה החיים שלו, אני לא קשורה אליו ולהחלטות, לבחירות או לריבים שלו. אבל אני כן חושבת שאני מאוד מכבדת אותו, ואני תמיד אמשיך לכבד אותו. אנחנו ביחסים מאוד טובים, וכן מנסים לשמור על איזושהי אחווה. כי בסוף אנחנו משפחה״
מערכת ice | 
רוסלנה רודינה (צילום אינסטגרם)
רוסלנה רודינה היא כמובן כוכבת ריאליטי בפני עצמה, מגישה ברשת 13, דוגמנית ואשת עסקים שמככבת ברשתות החברתיות, אבל לעד היא גם תהיה אם בנו של אייל גולן, יאן והאקסית המיתולוגית שלו. בראיון ל-TMI היא סיפרה מה זה בדיוק אומר.
רודינה אמרה: ״לא משנה מה הוא יעשה, תמיד תהיה סערה סביבו. זה הפך לצחוקים והוציאו כל מיני סטיקרים כאלה עם הקוקיות. אני צחקתי מזה. אבל תשמעי, אייל זה אייל, לא משנה מה הוא יגיד, תמיד יהיה סביבו משהו. אני לא חושבת שהוא התכוון למה שהוא עשה באמת, כי אני גם מכירה אותו. יש לו המון חברים מכל הקהילה, אבל פשוט יצאה לו מילה לא במקום ברגע של זעם כנראה והוא לא שלט בזה. זה התפרש לכיוונים לא נכונים״.

עוד סיפרה על הקשר ביניהם: ״אני בסוף מבינה כי יש לנו ילד ביחד, והוא יהיה חלק מהחיים שלי עד הסוף. אז אני תמיד יודעת גם לענות. בסוף זה החיים שלו, אני לא קשורה אליו ולהחלטות, לבחירות או לריבים שלו. אבל אני כן חושבת שאני מאוד מכבדת אותו, ואני תמיד אמשיך לכבד אותו. אנחנו ביחסים מאוד טובים, וכן מנסים לשמור על איזושהי אחווה. כי בסוף אנחנו משפחה״.
אגב, הדוגמנית, כוכבת הריאליטי והאקסית המיתולוגית של אייל גולןרוסלנה רודינה בת ה-35, חוותה תקופה לא קלה בכלל. בסרטון שלה מתאמנת היא סיפרה מה עבר עליה לאחרונה ומה המסר שהיא רוצה להעביר לעוקבים והעוקבות שלה: "הרבה זמן לא היה כאן ריל כזה. חייבת לשתף בחודש האחרון הייתה תקופה סופר קשה ומאתגרת עם הרבה עבודה עצמית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה