ויראלי

טיטי איינאו מתפרקת בעקבות הפיגוע: "שלא יקרה לי כלום. יש לי ילד לגדל"

מלכת היופי לשעבר שיתפה היום את תחושותיה הקשות בעקבות הפיגוע בבאר שבע: "אין לי ביטחון במקום שלי, במדינה שלי, פשוט מטריד... אני לא מרגישה מספיק בטוחה בשביל ללכת לקניון. זה פשוט מטורף", סיפרה איינאו במבט מבוהל
מערכת ice | 
טיטי איינאו (צילום ארז סבג)
"חייבת לשתף אתכם בתחושה שאני מרגישה בתקופה האחרונה. אני מניחה שזה גם בגלל המצב", כך פתחה הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר את הסטורי בו פנתה ל-112 אלף עוקביה באינסטגרם.
"אני מפחדת ללכת למקומות ציבוריים. אני מפחדת ללכת למקומות הומי אדם. כל אוטו שעובר לידי, כל בנאדם שעובר לידי, אני בוחנת אותו 20 אלף פעם".
הדוגמנית ציינה בנוסף שכקצינה ששירתה במעברים, היא יודעת לזהות גורמים חשודים אך מרגישה אחרת כשהיא בתוך המדינה שלה: "נפגע לי הביטחון האישי. אני לא מרגישה בטוחה להסתובב במקומות הציבוריים... אני חוששת, בייחוד שלפני דקה היה פיגוע בבאר שבע".
איינאו הבהירה כי היא לא נותנת בסופו של דבר לפחד לנהל אותה ובטוחה במאמצים של כוחות הביטחון למנוע פיגועים, אך עדיין מוטרדת מהמצב: "התחושה היא שאין לי ביטחון במקום שלי, במדינה שלי, פשוט מטריד... אני לא מרגישה מספיק בטוחה בשביל ללכת לקניון. זה פשוט מטורף"
 
מתוך חשבון האינסטגרם של טיטי איינאו titiayenew@
עוד ציינה מלכת היופי לשעבר כי בכל פעם שהסתובבה בעולם סיפרה שהיא מרגישה בבית והכי בטוחה בעולם במדינה שלה, אך משהו התערער בתחושה הזאת בזמן האחרון: "זה מפחיד בייחוד שאני אימא לילד. אני כבר לא מפחדת על עצמי... האימהות הכניסה אצלי הרבה מחשבות בסגנון של "אימאל'ה, רק שלא יקרה לי כלום. יש לי ילד לגדל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה