בריאות

מלכת היופי לשעבר: זאת הסיבה שלתינוק שלי אין שם

הדוגמנית שביט ויזל שעברה רעלת הריון קשה ונאלצה ללדת לפני הזמן, נשאלה מהו שם התינוק שנולד וחשפה מדוע עדיין אין לו
מערכת ice | 
שביט ויזל (צילום אינסטגרם @shavitwiesel)
מלכת היופי לשעבר שביט ויזל חשפה בחודש שעבר כי נולד לה תינוק שבועות לפני התאריך המיועד בגלל רעלת הריון, שאילצה אותה ללדת מוקדם.
זוהי תופעה שאינה מאפשרת לאישה ההרה להחזיק עוד את ההריון ובמקרים רבים נאלצים הרופאים לבצע ניתוח קיסרי ולהוציא את התינוק לפני התאריך המשוער, בשל הסכנה שיש ברעלת (לחץ דם גבוה וקרישיות יתר) ועלולה לגרום לפגיעה קשה לאישה ההריונית והעובר, ולעיתים גם להסתיים במוות.
בעקבות זאת, התינוק של שביט ויזל נולד לא מפותח כמו תינוק שנולד בחודש תשיעי, ולכן יש צורך להמתין תקופה מסויימת עד אשר התינוק יהיה בריא ויוכל לעבור ברית מילה. ביהדות לא מקובל לתת שם לתינוק לפני שעבר ברית מילה, ולכן התינוק של שביט ויזל עדיין לא קיבל שם.
עוקבות רבות ששאלו את הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר מה שמו של התינוק, קיבלו ממנה את התשובה: "בעזרת השם ממש בקרוב. בינתיים הוא תינוקי".

(מתוך חשבון האינסטגרם של שביט ויזל)
בפוסט שהעלתה על הלידה, כתבה הדוגמנית כי עד לאותו רגע מרגש, היא והתינוק המתוק התמודדו עם סיבוכים רפואיים אשר הובילו אותה להחלטה כי יש לחכות עם אותה בשורה משמחת. 
בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה שביט ויזל: "ברוך השם בשעה טובה ילדתי בן ושנינו בריאים והכל בסדר. נעלמתי מפה לתקופה כי הייתי צריכה להחלים. הריון שהסתיים לפני הזמן המיועד, רעלת, סכנת חיים, לחץ דם גבוה, בדיקות, ניתוח קיסרי בהפתעה, טיפול נמרץ, אשפוז, פגייה ועוד כל מיני דברים טובים כיאה לי. למה לעבור הריון רגיל אם אפשר שלא, ועוד בארץ זרה?".
כזכור, ויזל ובן זוגה אוהד בן נון החליטו לעבור לגור בקפריסין בתחילת השנה יחד עם בתם הבכורה, מיכאלה בת השנתיים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה