תיירות

ענקית התעופה בבשורה קשה לישראלים: בורחת מנתב"ג עד ה-13.10

ענקית התעופה וויז אייר הודיעה כי היא מבטלת את כל הטיסות מנתב"ג ואליו לפחות עד ה-13.10 כולל: "החברה בקשר עם כלל הלקוחות שהושפעו מכך וממשיכה לעקוב באופן קבוע וקרוב אחר המצב"
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר תקופה של הפסקת טיסות בעקבות המצב הביטחוני, חברות תעופה בינלאומיות מתחילות בהדרגה לחדש את פעילותן בישראל, אלא שהערב (שני) נוחתת מכה כבדה במיוחד על התיירים מישראל כשאחת החברות הפופולריות ביותר מפסיקה את טיסותיה לנתב"ג.
אחרי שהודיעה בשבוע שעבר על כך שהיא ביטלה את טיסותיה לישראל מכל יעדיה באירופה עד להודעה חדשה, ענקית התעופה וויז אייר הודיעה כי היא מפסיקה את הטיסות שלה לנתב"ג לפחות עד ה-13.10 כולל.

בהודעה הרשמית של ענקית הלואו קוסט וויז אייר בנוגע לביטול הטיסות שלה לישראל וממנה לכל הפחות עד ה-13.10 נכתב כי ""עקב ההסלמה, החברה משהה את  טיסותיה לישראל עד 13.10 כולל".
עוד נכתב בהודעה של וייז אייר לנוסעים מישראל כי "החברה בקשר עם כלל הלקוחות שהושפעו מכך וממשיכה לעקוב באופן קבוע וקרוב אחר המצב". כעת, מעניין יהיה לראות האם חברת התעופה הפופולרית, עמה טסים המונים מישראל, תחזיר באמת את הטיסות שלה לישראל, או על רקע החשש מהתרחבות המלחמה באזור, היא שוב תאריך את ביטול הטיסות שלה לישראל וממנה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה