תרבות ופנאי

אריק ברמן מגיב לסערה: "אני באמת מתנצל, מעומק הלב"

אריק ברמן התייחס לתנועת 'מי טו' בראיון לקובי מידן ב'סוכן תרבות' וטען: "חסר לי בתנועה הזאת נשיות, משהו רק, מכיל ומחבק". תמר איש שלום הגיבה בזעם: "בפעם הבאה שתבקשו מגבר לא להטריד אתכן מינית תעשו את זה קצת יותר מכיל, רך, עדין, נשי". בהמשך, ברמן התנצל: "הכוונות שלי היו אחרות, בחירת מילים שגויה"
תום נחום |  3
אריק ברמן (צילום פלאש 90 / יהב גמליאל)

התוכנית 'סוכן תרבות' של העיתונאי הוותיק קובי מידן בכאן 11 סיפקה בסוף השבוע האחרון רגע שנוי במחלוקת, סביב הראיון עם הזמר אריק ברמן, שגם הוכיח לאחרונה את יכולות המשחק שלו ב'קורדרוי', שהתייחס לתנועת 'מי טו' על רקע התדמית השוביניסטית שלו, שנדבקה בו ככל הנראה בייחוד לאחר פרסום אחד משירי הפריצה שלו - 'המתוקות האחרונות'.

במהלך הראיון מידן שאל את ברמן על תנועת 'מי טו' וקיבל תשובה מפתיעה למדי: "אני לא מבין עד הסוף את תנועת 'מי טו', זה קשור לזה שאני גבר אז אף פעם לא סבלתי מקיפוח כלשהו, אבל מהצד, כגבר, אני מרגיש שם משהו לא מדויק, המשב שאני מקבל מהתנועה הזו הוא משב מאוד גברי, מאוד לוחמני, ואני חושב שמה שלי חסר בתנועה הזאת זה נשיות, נקביות, אנרגיה נקבית, חסר לי משהו רך, מכיל ומחבק".
 



הדברים, כצפוי, גרמו לסערה, כאשר מי שתקפה בחריפות את דבריו של ברמן היא מגישת חדשות 13, תמר איש שלום, שכתבה על כך בטוויטר: "חברות, אם אפשר לבקש שבפעם הבאה שתבקשו מגבר לא להטריד אתכן מינית תעשו את זה קצת יותר מכיל, רך, עדין, נשי".
 


הזמר הגיב לסערה ואמר: "היי כולם בסופ"ש פורסם קטע קצר מראיון ארוך, בו לא התנסחתי כראוי. אני באמת מתנצל, מעומק הלב. הכוונות שלי היו אחרות מהצורה בה השתמעו ומדובר באופן חד משמעי בבחירת מילים שגויה. הנושא של תנועת MeToo הוא נושא חשוב ומורכב, ואני מבין כמה כואב לשמוע שמדברים עליו בצורה שגויה כמו זו שנאמרה. לרגע לא התכוונתי להקטין או לזלזל בתנועת MeToo ובשינוי שחוללה ועודנה מחוללת. מצטער אם יש מי שנפגעו מדבריי".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ארגון הטרור המחשבתי מי טו. כן תהיו מפלצות
    אחות 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פלא שכל כך הרבה גברים בורחים לזרועות גברים??
    סגור
  • 2.
    אנג'ל התנצלו, עכשיו ברמן, תכף דווידוביץ
    יאיר חדד 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנג'ל התנצלו, עכשיו ברמן, תכף דווידוביץ
    סגור
  • 1.
    צודק בכל מה שהוא אמר לא מבין למה הוא מתנצל
    שמוליק 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האמת שווה לתח...
    סגור