נדל"ן ותשתיות

רמי לוי ברכישה מפתיעה: זה מה שקנה ב-26 מיליון שקל

חברת רמי לוי נדל"ן זכתה במכרז לרכישת שני מגרשים באזור התעשייה הר טוב, בשטח כולל של כ-11 אלף מ"ר
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום shutterstock, פלאש 90/ תומר נויברג)
כולם מכירים את אימפריית הסופרמרקטים של רמי לוי שיווק השקמה, את הרשת הסלולרית רמי לוי תקשורת, רשת קופיקס, השותפות בגוד פארם וגם חברת התעופה ישראייר שרכש באחרונה. אבל לרמי לוי יש גם חברת נדל"ן, שאף זכתה השבוע במכרז מכובד באיזור התעשייה הר טוב, סמוך לבית שמש.
אתר גלובס חשף היום (רביעי) כי בין הזוכים שהתמודדו במכרז למגרשים בשטח 70 אלף מ"ר באזור התעשייה הר טוב, היו גם רמי לוי נדל"ן, וחברת מגדלי נעימי שבבעלות מיקי נעימי. החברה של רמי לוי זכתה בשני מגרשים בשטח כולל של 11,406 מ"ר, ותשלם תמורתם 26.2 מיליון שקל. מגדלי נעימי תשלום 31 מיליון שקל עבור שלושה מגרשים בשטח כולל של 13,081 מ"ר. 
על פי החברה הכלכלית מטה יהודה, אזור התעשייה הר-טוב משתרע על למעלה מ-1,700 דונם, וכולל שטחים לתעשייה, מלאכה, מסחר, לוגיסטיקה ומבני ציבור, ופועלות בו תעשיות מסורתיות לצד הייטק. אזור התעשייה מצוי במיקום אטרקטיבי על צומת דרכים אסטרטגי: בין תל אביב לירושלים, על ציר תנועה ראשי - כביש 38, ובסמוך לתחנת הרכבת של בית שמש.
במרץ השנה פורסם כי קבוצת דניה נבחרה להקים עבור רמי לוי נדל"ן קומפלקס מגורים ומשרדים יוקרתי בירושלים בתמורה לכ-465 מיליון שקל. רמי לוי היזם והבעלים אמר אז כי "רמי לוי נדל"ן מתמחה בייזום, בהקמה ובאחזקות נדל"ן. החברה חרטה על דגלה ליזום, לבצע ולהקים פרויקטים מעוררי השראה, המציבים רף חדש של יוקרה, סטנדרט ואיכות".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה