טלוויזיה

דר זוזובסקי בווידוי: "זה הדבר הכי חשוף שעשיתי עד היום"

השחקנית דר זוזובסקי מככבת בסדרה הלוהטת "קורדרוי" ומספרת על מאחורי הקלעים של הסצינות הנועזות, המצולמות בעזרת מתאמת אינטימיות: "הרגשתי שיש מי ששומר עליי. היו מראים לי את המוניטור אם הייתי צריכה להבין איך אני נראית" 
מערכת ice | 
דר זוזובסקי (צילום שוקה כהן)
אחת הסדרות המדוברות של הזמן האחרון היא "קורדרוי", שעלתה לשידור ב-HOT3 מבית היוצר של הבמאית העולה הדס בן ארויה. הסדרה עוסקת בדייטינג ובמערכות יחסים בעידן ה-MeToo ומככבת בה השחקנית דר זוזובסקי, בתפקיד "דניאל".
לזוזובסקי סצינות אינטימיות למדי בסדרה, ובראיון לאתר N12 היא חושפת את המתרחש מאחורי הקלעים של צילום הסצינות – להן יש הכנה מדוקדקת בעזרת מתאמת האינטימיות, ערגה יערי. "אני חושבת שזה הדבר הכי חשוף שעשיתי עד היום ושנעשה אי-פעם בטלוויזיה הישראלית", אמרה זוזובסקי, "דיברנו הרבה במהלך העבודה על נושא המיניות. בעצם מהרגע שקיבלתי את התסריט, ניסיתי להבין איך אפשר להכיל כזה דבר? גם אני כדר וגם אנחנו כמדינת ישראל. איך בכלל הולכים לצלם את זה? הרי בתסריט כתוב לך 'שוכבים', ואתה לא יודע יותר מזה. אין פירוט על משך הסצנה, על מה רואים, על איפה נוגעים או על כמה זמן זה לוקח מהסדרה".

מתאמת האינטימיות יערי מסבירה: "סט צילומים הוא סביבה מורכבת ולא נוחה – ובטח שלא בעירום מלא. יש בו אנשים שמסתכלים על כל תנועה שלך (השחקן) מתוקף תפקידם. ברגע שהשחקן מרגיש מוגן במרחב, הסצנה האינטימית תצא טובה ואמינה יותר".
זוזובסקי סיפרה בריאיון על הסצינה הנועזת בפרק הראשון, עם חברתה בסדרה ליאור (ניבר מדר) והחזאי דני רופ: "זה היה מורכב, אבל הדבר שהכי עזר לי הוא שלא הרגשתי לבד. הרגשתי שיש מי ששומר עליי ורוצה אותי. היו מראים לי את המוניטור אם הייתי צריכה להבין איך אני נראית. זה הרגיש שאנחנו יוצרים את זה ביחד".
עוד סיפרה דר: "לפני שעבדתי עם יערי ויצא לעשות סצנות נועזות בחיי, לא תמיד הייתה תחושה נוחה. במיוחד כשרוב הבמאים הם גברים. בדרך כלל זה להתפשט ואז הבמאי אומר: 'יאללה, בואו נעשה את הסצנה'. בלי שום הכוונה או הדרכה. הרגשתי שלא מדברים בכלל על גבולות, ובסוף זה לא פוגע רק בשחקן, אלא גם פוגע ביצירה. כי מה שזה גרם לי כשחקנית להרגיש שבמקום להיות ברגע, אני בתוך הראש שלי. ערגה שחררה לי את המחשבות ואת הצורך להגן על עצמי. כשיש מישהו שמסתכל על המוניטור ודואג ספציפית לך, אתה פנוי לפרוח כשחקן. אתה בא ליהנות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה