שיווק ופרסום

אתר הקניות המוביל מצטרף לחברת "דולפין יחסי ציבור"

חברת "דולפין פרסום ויחסי ציבור" מודיעה כי תנהל את מערך יחסי הציבור של אתר המכירות המוכר "לאסטפרייס". ענת שור, מנכ"לית חברת "דולפין פרסום ויחסי ציבור": "האתר הוותיק הוכיח את עמידתו בדרישת הצרכנים הישראלים לאורך השנים עם מאות אלפי לקוחות. אני בטוחה שיחד נגיע להישגים מעולים"

מערכת ice | 
ענת שור ורון שור דולפין יחסי ציבור (צילום יח)
חברת "דולפין פרסום ויחסי ציבור", בראשה עומדים ענת שור ורון שור, נבחרה לנהל את מערך התקשורת ויחסי הציבור של אתר הקניות המוביל "לאסטפרייס", מקבוצת ניופאן.  אתר הקניות "לאסטפרייס" מחלוצי הקניות אונליין בישראל, נוסד בשנת 2002 על ידי איש העסקים ליאור חמו המשמש עד היום כמנכ"ל החברה.
במהלך השנים, הפך אתר לאסטפרייס לאחר מאתרי הסחר הבולטים בתחום מוצרי הצריכה ובעיקר בתחום מוצרי החשמל הביתיים. כידוע, חברת לאסטפרייס מפעילה את אתר לאסטפרייס ומשווקת במארקטפלייס של סופר פארם, זאפ וזירות נוספות.
האתר מספק לרוכשים מגוון מוצרים עצום, זמינות מלאי של עשרות אלפי פריטים ושירות לקוחות בלתי מתפשר. חברת "דולפין פרסום ויחסי ציבור", מרחיבה את פעילותה התקשורתית בתחום הצרכנות, זאת באמצעות שיתוף הפעולה החדש עם אתר המכירות כלקוח חדש במשרד. משרד הפרסום מנהל במשך שנים את מערכי היח"צ של לקוחות מגוונים בתחום הצרכנות ביניהם; דלתות פנדור, משק ויילר, קבוצת ביסקול, מטא טק ולייסאאוט. 
ליאור חמו, מייסד ומנכ"ל אתר לאסטפרייס, מסר: "אני מברך על התחלת עבודה עם דולפין יחסי ציבור ובטוח שבדרך המשותפת שלנו נביא חשיפה חשובה לאתר ולמוצריו, שמהווים הזדמנות של ממש לציבור- הן ברמת המחיר, המשלוחים המהירים וכמובן- השירות". 

בתמונה: ליאור חמו, מייסד ומנכ"ל אתר לאסטפרייס (צילום: יח"צ)

ענת שור, מנכ"לית חברת "דולפין פרסום ויחסי ציבור", ציינה: אתר הסחר המוביל לאסטפרייס הינו פלטפורמה מובילה לרכישה אונליין. האתר הוותיק הוכיח את עמידתו בדרישת הצרכנים הישראלים לאורך השנים עם מאות אלפי לקוחות שחוזרים לאתר ומוכיחים את המקצועיות והאמינות שלו והעומדים בראשו. אני בטוחה שיחד נגיע להישגים מעולים".

בתמונה: ענת שור, מנכ"לית חברת "דולפין יחסי ציבור" (צילום: אילן בשור)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה