רכילות עסקית

תקציב חדש למשרד יחסי ציבור דולפין

עמותת אקים אשר פועלת להכללתם של אנשים עם מוגבלות שכלית בתוך קהילותיהם בכל תחומי החיים, בחרה את דולפין למשרד יחסי הציבור החדש שלה
מערכת ice | 
דולפין יחסי ציבור ענת שור ורון שור (צילום יחצ)
משרד יחסי הציבור דולפין בבעלותם של ענת ורון שור נבחר להוביל את היח"צ של עמותת אקים ישראל. עמותת אקים ישראל הוקמה בשנת 1951, ע"י הורים לילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, במטרה לשמש כגוף תומך, מסייע בקידום זכויות ומיצוי שלהן, מייעץ ומלווה. המטרה האסטרטגית של אקים היא לפעול להכללתם (inclusion) של אנשים עם מוגבלות שכלית בתוך קהילותיהם בכל תחומי החיים.
כיום העמותה פועלת באמצעות 67 סניפים הפרוסים ב- 88 מוקדי פעילות ברחבי הארץ, מצפת ועד אילת, ופועלת למיצוי זכויות, קידום ושיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות שכלית וכן לשילובם והכללתם בחברה הישראלית בכל תחומי החיים – דיור, תעסוקה, שירות צבאי, חינוך תרבות ופנאי.
משרד יחסי הציבור של ענת ורון שור הוקם בשנת 1994 ומתמחה בייעוץ אסטרטגי, יחסי ציבור, מדיה חברתית וניהול משברים בתחום הפוליטי, כלכלי וחברתי. ענת שור, שימשה בעבר כדוברת בית הנשיא, וכיועצת תקשורת של חברי כנסת, שרים בממשלות ישראל וגורמים מובילים במשק ובכלכלה. לאורך השנים, מקפיד המשרד על תמהיל מגוון של לקוחות מתחומים שונים וכיום מנהלת חברת דולפין, בין היתר, את תקציבי היח"צ של דלתות פנדור, קבוצת אורון אחזקות והשקעות, ויגן פרינדלי, מיזם 929, עמותת הכוריאוגרפים, משק ויילר, תיאטרון הסמטה, התיכון החברתי בת"א, קבוצת ביסקול יצרנית המותג סוכרזית ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה