חדשות

'דולפין' ינהלו את מערך היח"צ של עמותת "תנו לחיות לחיות"

המשרד הוותיק שזכה בפרס האריה השואג ב-3 השנים האחרונות ברציפות, חוזר לנהל את העמותה הפועלת למען בעלי החיים. מנכ"לית תנו לחיות לחיות: "הקשר המחודש יביא לשינוי משמעותי בתחום זכויות בעלי החיים בישראל".

איתי פת-יה |  2
דולפין יחסי ציבור ענת שור ורון שור (צילום יחצ)
משרד היח"צ 'דולפין פרסום ויחסי ציבור' נבחר לנהל את מערך התקשורת ויחסי הציבור של עמותת 'תנו לחיות לחיות'. מדובר במשרד המנהל מזה שנים את מערכי היח"צ של עמותות שונות, בהן ויגן פרנדלי, למען חיות הבר, משמר בעלי החיים, meatless monday ועוד.
בעבור פעילותו הנרחבת בתחום זה, זכה משרד דולפין בפרס האריה השואג בשלוש השנים האחרונות ברציפות, בין היתר על קמפיין 'עצמאות לכולם' של ויגן פרנדלי, ועל מצעד בעלי החיים הגדול ביותר בעולם שנערך לפני כשלוש שנים בת"א.
עמותת 'תנו לחיות לחיות' פועלת בישראל מאז שנת 1986, ושמה לה למטרה לדאוג לזכויותיהם ולרווחתם של בעלי החיים בישראל. בימים אלה, מקדמת העמותה מספר מהלכי חקיקה ומאבקים משפטיים, לצד קמפיינים לגיוס תרומות למען המשך הפעילות.
משרד יחסי הציבור 'דולפין' הוקם לפני כחצי יובל, ובראשו עומדים ענת שור ורון שור, ענת שימשה בעבר כדוברת נשיא המדינה, וכיועצת תקשורת של חברי כנסת ושרים בממשלות ישראל.  רון, דור ההמשך, מטפל כבר למעלה מעשור בתיקים המובילים של המשרד ופעיל למען זכויות בעלי חיים.
בין היתר, מנהל משרד 'דולפין פרסום ויחסי ציבור' גם את תקציבי היח"צ של קבוצת אורון אחזקות והשקעות, דלתות פנדור, אביבי מטבחים ועוד.
 
קראו עוד ב-ice 
יעל ארקין, מנכ"לית תנו לחיות לחיות: "אני מברכת על הקשר המחודש עם מערך יחסי הציבור של דולפין ובטוחה שנכונה לנו יחד דרך משמעותית וחשובה, שתביא לשינוי משמעותי בתחום זכויות בעלי החיים בישראל".
ענת שור, מנכ"לית 'דולפין פרסום ויחסי ציבור': עמותת תנו לחיות לחיות חוזרת להיות חלק ממשפחת דולפין ואני גאה ומברכת על כך. לעמותה כח משמעותי בשינוי סדר היום הציבורי בכל הקשור לשמירה והגנה על בעלי החיים, ואנחנו גאים להיות חלק מהדרך הזו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תלל עשו בשכל
    נמרוד 06/2020/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שילוב מעולה של משרד שמוביל את תחום בעלי החיים ולבין עמותה מובילה בתחומה
    סגור
  • 1.
    דולפין אלופים
    ניר 06/2020/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משרד מושלם לעמותות בעלי חיים
    סגור