שיווק ופרסום

סופר פארם משנה כיוון: משיקה 100 מוצרים חדשים בישראל

סופר פארם משיקה מראה חדש למותג הלייף סטייל והביוטי MILUCCA, במסגרתו הרשת מציגה ב-250 סניפיה קולקציית מוצרים חדשה. אז באילו מוצרים חדשים תתקלו בסניפים וכמה זה יעלה לכם?
מערכת ice |  1
סופר פארם (צילום חן גלילי)
סופר פארם משיקה מראה חדש למותג הלייף סטייל והביוטי MILUCCA. כחלק מהמהלך, המותג מציג שפה חדשה, לצד מגוון מוצרים בהשראת מגמות עולמיות בתחום הביוטי. המוצרים החדשים יימכרו בכ-250 סניפים ובסופר-פארם אונליין.   
מותג MILUCCA שהושק לפני כ-6 שנים, ועד מהרה הפך לאחד ממותגי הביוטי האהובים והפופולאריים בארץ, מציג קולקציית מוצרים חדשה בעיצוב חדש ומרענן. במסגרת החידוש מושקים למעלה מ-100 מוצרים בקטגוריות האיפור, טיפוח הפנים ואביזרי הביוטי בצבעי אפור, לבן וכסוף, בטווח מחירים של 20-60 שקל. יחד עם המוצרים החדשים יושקו בכ-250 סניפי סופר-פארם עמדות מכירה חדשות ומעוצבות, וההשקה תלווה בקמפיין מושקע.
דני לוזון, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הסחר בסופר-פארם: "MILLUCA מיום השקתו מביא בשורה עבור הצרכניות הישראליות, עם מגוון רחב של מוצרים איכותיים במחירים נוחים. היום, כחלק מהשאיפה לחדשנות מתמדת, הושקה קולקציית מוצרים חדשה המותאמת למגמות המשתנות בשוק הבינלאומי, ומבוססת על הטרנדים העדכניים ביותר תוך התאמה לקהלי היעד".
שירן אליצור, מנהלת פיתוח ויבוא מותגים בסופר-פארם: MILUCCA" הוא מותג חי ודינאמי המתפתח יחד עם הצרכניות שלנו. רצינו להביא ללקוחה מוצרים שילוו אותה לאורך כל היום החל מריטואל האיפור בבוקר ועד לשגרת הטיפוח בערב, עם מגוון של למעלה מ-100 מוצרים חדשים המשקפים את המחויבות שלנו להמשיך ולחדש בעולם הביוטי המשתנה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני קונה רק בקיי אס פי
    לילך 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא קונה כלום בסופר פארם הכי יקרים בשוק
    סגור