כסף וצרכנות

סופר פארם נחשפת: מדוע הישראלים משלמים מאות אחוזים יותר במחיר?

סופר פארם מתחזקת אתר אונליין בפולין, בו מוצרים רבים נמכרים בפער של 100% ואף לפעמים זה מגיע לפער של 200% מהמחירים בישראל. מסופר פארם נמסר: "השונות במחירי המוצרים נובעת ממחירי העלות שגובים היבואנים הגדולים בישראל, ופער אדיר בעלויות כוח אדם ושכירות. ישנם מוצרים שהוצגו כזהים לכאורה אך בפועל לא מדובר באותו מוצר"
מערכת ice |  2
סופר פארם (צילום חן גלילי)
סופר פארם, חברת הפארם הגדולה ביותר בישראל, מפעילה אתר אונליין גם כאן בישראל כמובן, אך תופתעו לגלות כי רשת הפארם מחזיקה גם באתר אונליין בפולין, בו נמכרים מוצרים רבים של הרשת.
על פי בדיקה שנערכה ב"דה מרקר" ופורסמה הבוקר (שלישי), פערי המחירים בין האתר הפולני לזה הישראלי מגיעים ל-100%, ובמקרים מסוימים אף לפערים אסטרונומיים של 200% במחיר.
לדוגמא, אם תרכשו זוג  מברשות שיניים של קולגייט עם סיבי פחם באתר האונליין של סופר פארם בישראל, תשלמו עבורן  39.9 שקל, אך אם תשנו את הקידומת של האתר בישראל לזה שבפולין, תשלמו עבור אותו מוצר 21.9 שקל.
בנוסף כך כך, גם המוצרים של המותג הפרטי של סופר פארם, לייף סטייל, זולים בהרבה בפולין מאשר באתר הישראלי. למשל, עדשות מגע חודשיות של המותג הפרטי בישראל עולות 26.5 שקל ליחידה, ובפולין 16.5 שקל ליחידה.
מסופר-פארם נמסר: "השונות במחירי המוצרים של המותגים המובילים נובעת ממחירי העלות שגובים היבואנים הגדולים בישראל אשר גבוהים ממחירי העלות שגובים אותם ספקים על אותו מוצר בפולין.
אלה מתווספים לפער האדיר בעלויות כוח האדם והשכירות בישראל לעומת פולין, כמו גם מחירי ההובלה, שילוח ומיסוי, המשפיעים על המחיר לצרכן. 
השונות בתמחור במוצרי לייף נובעת מכך שחלק ניכר מהם מיוצר באירופה ובעת היבוא שלהם לישראל מתווספות אליהן עלויות הובלה ורישום. ישנם מוצרים שהוצגו כזהים לכאורה אך בפועל לא מדובר באותו מוצר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כי הפראיירים קונים. תביעה ייצוגית (ל"ת)
    יואב 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אז למה בחנות מתחרה פה בארץ משלמים 40% פחות?
    רפי 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סופרפארם יכולים לספר מה שהם רוצים.
    סגור