תקשורת ומדיה

רני רהב נפרד בכאב: "הלכה לעולמה אישה מיוחדת במינה"

רני רהב הביע את כאבו על מותה של עמליה לפידות, אלמנתו של מפקד חיל האוויר הישראלי, עמוס לפידות. רני רהב: "הזוג לפידות היה מלח הארץ, מטובי אזרחי ישראל, יהי זכרה ברוך"

מערכת ice | 
רני רהב (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון, אריק מרמור)
רני רהב, יחצ"ן, בעלים ויו"ר של משרד יחסי הציבור "רן רהב תקשורת ויחסי ציבור" וקונסול כבוד של איי מרשל, הביע מוקדם יותר היום (רביעי) את כאבו על מותה של עמליה לפידות, אלמנתו של מפקד חיל האוויר הישראלי, עמוס לפידות. 
בסטורי שפרסם רני רהב בחשבון האינסטגרם שלו, כתב: "הלכה לעולמה עמליה לפידות, אישה מיוחדת במינה ואלמנתו של מפקד חיל האוויר הישראלי, עמוס לפידות, מאושיות הארץ הזו.
הזוג לפידות היה מלח הארץ, מטובי אזרחי ישראל, יהי זכרה ברוך". לצד הדברים המרגשים שכתב רני רהב על עמליה לפידות ז"ל, הוא פרסם את מודעת האבל שפרסמה המשפחה.


(צילום: mr_rahav@ - מתוך חשבון האינסטגרם של רני רהב)
כזכור, איש יחסי הציבור וקונסול הכבוד של איי מרשל עלה לאחרונה לכותרות בעקבות שיתוף הפעולה החדש שלו עם חברת ההייטק הישראלית "איילנד". בשבוע שעבר הודיע רני רהב כי הוא מצרף לקוחה חדשה למשרד יחסי הציבור שלו וזו לא אחרת מחברת ההייטק הישראלית. מייסדי החברה הם צמד היזמים דן אמיגה ומייקל פיי. בין המשקיעים הבולטים בחברת ההייטק הישראלית, ניתן להבחין בסקויה, קרן אינסייטס וסייברסטארטס של גילי רענן. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה