שיווק ופרסום

רני רהב חוגג: חברת ההייטק הצטרפה כלקוחה החדשה שלו

חברת ההייטק (סייבר) Island (איילנד) הישראלית, שמצטרפת למשרד יחסי הציבור הוותיק של איש התקשורת רני רהב
מערכת ice |  1
רני רהב (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
רני רהב, אחד מאנשי יחסי הציבור המובילים בישראל, מצרף היום (ראשון)  לקוח חדש למשרד יחסי הציבור שלו, אותו הוא מתחיל לייצג. מדובר בחברת ההייטק (סייבר) Island (איילנד) הישראלית.
איילנד, נוסדה בשנת 2019 על ידי שני יזמים סדרתיים, דן אמיגה, שכבר הוביל אקזיטים מרשימים  (פיירגלאס, אקסיס, סייקוד ועוד) ונחשב לאחד השמות המובילים בתעשיית הסייבר המקומית, ומייקל פיי האמריקאי, שהיה ה-COO של סימנטק בעברו, CTO  של הענקית מקאפי ועוד.
בחברה השקיעו משקיעים מהבולטים בתעשייה העולמית כולל סקויה, קרן אינסייטס וסייברסטארטס של גילי רענן. לאחרונה, איילנד גייסה סבב נוסף לפי שווי של כמעט 3 מיליארד דולר, עם לקוחות מהמובילים בעולם, כולל חברות מ-FORTUNE 100.
בנוסף להיותה חברת סייבר, איילנד יצרה קטגוריה חדשה בשם “דפדפן ארגוני” (Enterprise Browsers), המהוה את שולחן העבודה של העתיד - לא רק מגן על הארגון, אלא גם משפר בצורה משמעותית את חווית המשתמש, תוך מתן שקיפות ושליטה לארגון.
הדפדפן הוא מקום העבודה האידיאלי, המאפשר לעובדים לעבוד בצורה מהירה ובטוחה תוך שליטה מלאה במידע ושמירה על אבטחתו בדרך מתקדמת עם דגש על צורכי האבטחה וה-IT של הארגון, המוטמעים באופן טבעי בדפדפן עצמו מבלי לגרום לעיכובים או חסימות מיותרות. 
פיתוח דפדפן ארגוני כרוך במורכבות טכנולוגית גבוהה במיוחד. כתיבת קוד לדפדפן דורשת התמחות במספר רב של תחומים, כולל פתרונות רשת מתקדמים כמו SSE (Server-Sent Events), הגנה על מידע רגיש באמצעות טכנולוגיות DLP (Data Loss Prevention), ושילוב יכולות AI (בינה מלאכותית) לשיפור חוויית המשתמש ולהעצמת פרודוקטיביות.
מעבר לכך, יצירת דפדפן שמאבטח את פעילות המשתמשים מבלי לפגוע בביצועים או להאט את קצב העבודה, מצריכה שילוב מתקדם של טכנולוגיות אבטחה עם חוויית משתמש חלקה. כל זאת תוך כדי שמירה על שקיפות ושליטה מלאה לארגון, מה שמבדיל את איילנד כחלוצה בתחום זה. החברה מונה כיום כ-100 מפתחים, הממוקמים במרכז בתל אביב, בישראל, בעוד שאר הארגון ממוקם בדאלאס, טקסס שבארה”ב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמרו עליו שהיה היחצן של ערפאת.
    צצצ 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עשה כסף מדם של ישראלים. שטפו לנו את המוח ורבין עם ממשלה של 56 העביר את אוסלו. כל כלב ביג׳יומו.
    סגור