טלוויזיה

איפה היה חיל האוויר? התחקיר המטלטל שישודר הערב בטלוויזיה

תחקיר התוכנית "זמן אמת" חושף את השעות הראשונות בבוקר שמחת תורה, ועל פיו בור הפיקוד המרכזי של החיל בקריה ידעו אפילו פחות ממה שידעו האזרחים בבית. מהתחקיר עולה כי מפקד חיל האוויר האלוף תומר בר ידע על קיומה של מסיבת הנובה רק בשעה 16:20
מערכת ice |  1
תומר בר (צילום דובר צה"ל)
מאז ה-7 באוקטובר, כחלק מהביקורת החריפה כלפי גורמי הצבא והדרג המדיני, עומד על המוקד גם חיל האוויר והעדר נוכחותו בשעות הראשונות של מתקפת הפתע של החמאס. אחת השאלות שנשאלות על ידי רבים היא "איפה היה חיל האוויר?", כשרבים תוהים בכאב כיצד במשך שעות תושבי עוטף עזה הופקרו לידי המרצחים.
תחקיר התוכנית "זמן אמת" שישודר הערב (רביעי) בתאגיד השידור הישראלי כאן 11 חושף את השעות הראשונות בבוקר שמחת תורה, ועל פיו בור הפיקוד המרכזי של החיל בקריה ידעו אפילו פחות ממה שידעו האזרחים בבית. מהתחקיר עולה כי מפקד חיל האוויר האלוף תומר בר ידע על קיומה של מסיבת הנובה רק בשעה 16:20. 
  
זמן אמת היא תוכנית תחקירים ותעודה ישראלית בהגשת של אסף ליברמן. התוכנית משודרת החל מ-15 במאי 2017 בכאן 11. במסגרת התוכנית משודרות כתבות תחקיר, כתבות דיוקן וחשיפות שונות של תופעות חברתיות ישראליות, אירועים ומגמות מדיניות וביטחוניות בישראל, הונאות ושחיתויות, תחקירי אקטואליה ותופעות עולמיות. הסיפורים העיתונאיים בדרך כלל מובאים למסך בפורמט של סרט בן שעה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהגשת של אסף ליברמן
    נחום 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקלדה
    סגור