בארץ

"15 שנה ישבת בשקט": אביו של אחד מהחטופים שנרצח זעם על נתניהו

ביקורם של רה"מ נתניהו ורעייתו שרה בבית משפחת דנינו בירושלים היה טעון וכואב, ובמהלכו האב השכול התפרץ: "תסגור את עצמך בחדר, תחשוב על הערך היהודי". נתניהו השיב לאב: "לא אספר לכם מה קורה בחדרי חדרים. לבד מול כל העולם, מול נשיא ארה"ב"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
בשבוע שעבר ביקר ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית משפחתו של אורי דנינו ז"ל, שנחטף ב-7 באוקטובר ונרצח לאחרונה על ידי החמאס עם חמישה חטופים נוספים. ביקורו של נתניהו בבית המשפחה בירושלים היה טעון ומורכב, והוא ורעייתו שרה מצאו את עצמם תחת התקפות קשות מצד אביו של אורי.
אלחנן דנינו, אביו של אורי, האשים את נתניהו בניהול כושל ובזמן הארוך שבו היה בשלטון. הוא טען שהמנהרות בהן נרצח בנו נבנו בתקופתו, והטיל עליו את האחריות למצב הקשה בו נמצאת ישראל. "אני חלילה לא קובע, לא שותף לשיח בחוץ. שתקנו 11 חודשים אבל אני מרגיש שכלום לא משתנה. תסגור את עצמך בחדר תחשוב על הערך היהודי. בסוף הקב"ה עושה הכול. הנה - קיבלנו סטירה". 
 
על פי הפרסום ב-ynet, נתניהו השיב לאב: "לא אספר לכם מה קורה בחדרי חדרים. לבד מול כל העולם, מול נשיא ארה"ב". רעייתו שרה הוסיפה: "מול גורמי הצבא". אביו של אורי אמר לנתניהו: "15 שנה ישבת בשקט, לא עשית כלום. ציידת אותם במנהרות ודולרים לא עשית כלום. באת לשמוע או להשמיע מה שיש לך להשמיע? שמענו כבר 15 שנה".
לאחר ביקור זה, נתניהו פרסם סרטון שבו התייחס לרגשות המשפחות, טען כי הוא מקשיב לצרכים ולכאב שלהן, והוסיף שהוא עושה הכל כדי להשיב את החטופים ולנצח במלחמה. בתגובה להקלטות שהודלפו מהביקור, נתניהו ציין שהוא פועל גם מול התנגדויות רבות, כולל גורמי צבא ומדינאים אחרים.
מנגד, אמו של אורי, עינב דנינו, התייחסה למחלוקות הציבוריות ואמרה כי היא מעדיפה להתמקד בכאב הפרטי שלה ולא בפולמוסים פוליטיים. היא הביעה תמיכתה בכוחות הביטחון וביקשה לא להעסיק את הציבור במחלוקות. המשפחה הדגישה את חשיבות אחדות העם ותמיכתו בחיילים ובכוחות הביטחון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה