תקשורת ומדיה

סערה באולפן i24NEWS: צפו ברני רהב מתפוצץ בשידור חי

רני רהב התארח באולפן  i24NEWS, שם תקף את חבר הכנסת בועז ביסמוט בשידור חי: "גמרו את המדינה, חיסלו כאן חלק מהדמוקרטיה. אם לא תפסיקו לשתוק הציבור יסגור איתכם חשבון"
מערכת ice |  5
רני רהב (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
איש יחסי הציבור רני רהב, שמזוהה עם הצד הימני של המפה הפוליטית אך לא מתבייש לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, התארח הבוקר (רביעי) באולפן i24NEWS, שם תקף את חבר הכנסת בועז ביסמוט בשידור חי.
רני רהב אמר: "אני מקשיב לביסמוט, הוא לא מספר את כל הסיפור. כל המפלגות הודיעו שהן רוצות ממשלת אחדות, רק בלי בן גביר וסמוטריץ', שגמרו את המדינה, חיסלו כאן חלק מהדמוקרטיה, והשר בן גביר שאתה לא מגנה אותו, שהפך את המשטרה למשטרה לא בסדר, והשוטרים מפחדים ממנו, ואתם שותקים. אם לא תפסיקו לשתוק הציבור יסגור איתכם חשבון. בתור איש ימין אני אומר שאין יותר חרפה ממה שהוא עושה במדינה הזאת".
רהב המשיך ותקף: "על איזה אחדות אתה מדבר? כשאתה יושב בממשלה עם בן גביר, עם סמוטריץ', בחיים הם לא ישבו איתם. זה אנשים שלא עשו בא, לא שירתו את המדינה, באיזו חוצפה מדינת ישראל צריכה לשבת איתם? הלוחמים הגיבורים מיהודה ושומרון בזים להם ולא יבחרו בהם. אני רוצה שיראו את האמת".
 
לסיום אמר רהב: "אני חושב שהחרם על ביבי היה מיותר ולא נכון, בגללו קיבלו מתנה בדמות בן גביר. ישראל חייבת ללכת לבחירות, אם ראש הממשלה ינצח צריך להצדיע לו. אי אפשר להמשיך ככה, האנשים המדהימים בליכוד, חלק מהם כנראה יילכו למקום אחר, אתה מהליכוד השפוי ואתה לא יכול לתת לזה את היד. המדינה הולכת אחורה ולא קדימה".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    למה מביאים אותו
    יוד 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הפלוץ המכוער?
    סגור
  • 4.
    רני
    ABE 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רני רהב לא שמענו אותך ככה בממשלת בנט גנץ שישבו שם תומכי טרור ארורים..לא נלחמת להוקיע ולהוציא אותם ממשלת ישראל ..גם כשעשקו את המדינה והעבירו כספים למשפחות מחבלים...בושה .היכן שנוח לכם לעצום עיניים , אתם עוצמים..
    סגור
  • 3.
    רני רהב אתה חרפה ! (ל"ת)
    אסף 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    רני רהב הוא
    שמול 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אדיוט מצוי לא רהב על סתם ואין לו מושג על מה הוא מדבר.
    סגור
  • 1.
    רני רהב צודק (ל"ת)
    זאב 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור