תיירות

חברת תעופה חדשה בישראל: הטיסה הראשונה מנתב"ג ב-30.9

אייר חיפה קיבלה את רישיון ההפעלה המבצעי ממשרד התחבורה ותחל בהפעלת הטיסות בשבוע הבא. החברה תחל בהפעלת טיסות מחיפה לאילת ב - 13 באוקטובר ולקפריסין ב - 14 באוקטובר, החל מיום שני הקרוב (30.9.24) ועד ערב כיפור (11.10.24), החברה תפעיל טיסות מידי יום מנתב״ג לאילת-רמון וחזרה במחיר היכרות של 99 שקל לכיוון
מערכת ice |  2
המטוס הראשון של אייר חיפה (צילום אייר חיפה)
אייר חיפה, חברת התעופה הישראלית החדשה, מודיעה היום (ה', 26.09.24) על קבלת רישיון ההפעלה המבצעי ממשרד התחבורה והבטיחות בדרכים ועל תחילת מכירת הכרטיסים הרשמית באתר החברה airhaifa.com לצורך קבלת הרישיון, הושלמו כלל התהליכים הנדרשים והחברה ערוכה כעת להפעלת טיסות מסחריות באופן מיידי.
תחילת פעילות החברה בעת הזו, חרף המצב הביטחוני, מאפשרת לחברה לשרת את הציבור הישראלי כבר עכשיו, רגע לפני ובמהלך חגי תשרי, בתקופה בה מחירי הטיסות גבוהים וחברות תעופה זרות רבות מבטלות את הטיסות לישראל וממנה. החל מיום שני הקרוב (30.9.24) ועד ערב יום כיפור (11.10.24), תפעיל אייר חיפה שתי טיסות יומיות מנתב״ג לאילת במחיר היכרות של 99 ש"ח לכיוון.

טיסות החברה מנמל התעופה בחיפה לאילת ולקפריסין תחלנה לאחר יום הכיפורים בכפוף למצב הביטחוני ולאישור הגורמים הרלוונטיים, כאשר הטיסה הראשונה מנמל התעופה בחיפה לאילת צפויה להמריא ביום ראשון, ה- 13 באוקטובר, וביום שני, ה- 14 באוקטובר, צפויה להמריא הטיסה הראשונה מחיפה לקפריסין. בהתאם להתפתחויות המצב הבטחוני, ייתכן כי פעילות החברה תופנה לנתב״ג. 
המחיר ההתחלתי בטיסות החברה מחיפה לאילת הינו 139 ש״ח (לכיוון) ולקפריסין 64 דולר (לכיוון). בכל רכישה של כרטיס טיסה של אייר חיפה ניתן לבטל (כנגד קבלת קרדיט לרכישה עתידית) או לשנות את מועד הטיסה באתר החברה עד 24 שעות לפני ההמראה. כרטיסי הטיסה של החברה כוללים תיק קטן הניתן לאחסון מתחת למושב ואפשרות להוספת מוצרים נוספים בתשלום כגון טרולי, מזוודה והושבה, בהתאם לצרכים השונים של הנוסעים. 
עם תחילת הפעילות יכלול צי המטוסים של אייר חיפה שני מטוסי ATR 72-600 בעלי 72 מושבים כאשר מטוסים נוספים צפויים להצטרף לצי בחודשים הקרובים. שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא״ל (מיל׳) מירי רגב: "אני מברכת את אייר חיפה על הצטרפותה לענף התעופה הישראלי. זהו רגע היסטורי עבור ענף התעופה הישראלי - ואחרי 30 שנה חברת תעופה ישראלית חדשה מצטרפת לשרת את תושבי ישראל בכלל והצפון בפרט. חרף המצב הביטחוני המורכב, אנו מצליחים לא רק לשמור על שמיים פתוחים, אלא אף להרחיב את אפשרויות הטיסה לאזרחי ישראל. שיתוף הפעולה עם אייר חיפה מדגים את חוסנו של ענף התעופה שלנו ואת מחויבותנו להמשיך ולפתח אותו, גם בתקופות מאתגרות."
מייסד שותף ומנכ"ל אייר חיפה, גונן אוסישקין: "ברצוננו להודות לשרת התחבורה מירי רגב, למנכ״ל המשרד משה בן זקן, לשמואל זכאי, מנהל רשות התעופה האזרחית של ישראל, לרשות שדות התעופה, לעיריית חיפה ולעומד בראשה, יונה יהב, וכן למאיר כהן, מנכ"ל נמל התעופה חיפה, על התמיכה והעידוד שהם מעניקים לנו. מחויבותם לקידום התחרות והפיתוח של ענף התעופה הישראלי מעניקה לנו את ההזדמנות להציע שירותים לתושבי הצפון בהקדם, על אף התקופה המורכבת. הפעילות של אייר חיפה צפויה לשדרג משמעותית את הקישוריות בין הצפון לאילת וליעדים מבוקשים באזור הים התיכון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הצי הגדול נונה שני מטוסי פרופלור קטנים
    חאמח 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדול כמו השי הציצי
    סגור
  • 1.
    מאחל לכם הצלחה מעבר לציפיות
    רונאל 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מחכה בקוצר רוח לטיסות גם לכרתים וקדימה תתחברו גם לבתי מלון ולדילים כל הכבוד לכם תתחילו בקטן ותגדלו כמו רמי לוי גם על חשבון הגזלנית הגדולה
    סגור