תיירות

חברת תעופה חדשה בישראל: המתחרה הרביעית יוצאת לדרך מנתב"ג

לצד אל על, ישראייר וארקיע, חברת התעופה החדשה 'אייר חיפה' תשיק את הטיסות שלה באופן רשמי מנתב"ג
מערכת ice |  3
דרכון (צילום shutterstock)
ההשקה החגיגית של חברת התעופה החדשה "אייר חיפה" עומדת בפני אתגר קשה ערב השקתה הרשמית. עקב המצב הביטחוני המתוח בצפון הארץ, נאלצת את החברה להכין מחדש את תכניות ההשקה שלה. במקום להתחיל את פעילותה מנמל התעופה הבינלאומי בחיפה כמתוכנן, החברה תערוך רשמית את טיסת הבכורה שלה מנמל התעופה בן גוריון, עקב סגירת המרחב האווירי מחדרה צפונה.
מיקי שטרסבורגר, אחד ממייסדי החברה והמשנה למנכ"ל, הדגיש בראיון ל-ynet ו"ממון" את המורכבות של השקת חברת תעופה בתקופה זו, תוך התייחסות להיבטים של בטיחות הנוסעים והצוותים, סוגיות ביטוחיות, והשפעות על הביקוש לטיסות. עם זאת, הוא הבהיר כי דחיית ההשקה אינה אופציה מעשית, בהתחשב בהשקעות שכבר בוצעו ובביקוש הגבוה לטיסות.

התכנית המקורית של אייר חיפה כללה טיסות בכורה מחיפה לאילת, לצד יעדים בקפריסין ויוון. אולם, המציאות הביטחונית המורכבת אילצה את החברה לשקול מחדש את אסטרטגיית ההשקה שלה. ההחלטה להתחיל את הפעילות מנתב"ג, מכניסה מתחרה רביעית לקלחת לצד ארקיע, ישראייר ואל על.
השקתה של אייר חיפה צפויה להוסיף תחרות משמעותית לשוק התעופה הישראלי, במיוחד ליעדים פופולריים לקראת עונת החגים. למרות שההשקה מנתב"ג עשויה לשנות את התכניות המקוריות, היא עדיין מבטיחה להציע אלטרנטיבה חדשה ומרעננת לנוסעים הישראלים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אה.. מירי טסה במיוחד לטולוז לשבוע לסיור במפעל המטוסים כ
    אל תהיו פראיירים 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאילו היא לומדת הנדסת אווירונאוטיקה. קידם בהרבה את התחבורה והפקקים פה בישראל. על חשבונכם דבילים!
    סגור
  • 2.
    בכל מקרה זה לא יוזיל את המחיר לנוסע, הם קרטל סמוי. (ל"ת)
    ירון 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    השקענו הון עתק ברמון ועגשיו חרום אז למה לא משצמשים בו ?
    חיים ר 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שדה התעופה רמון עומד כפיל לבן בנגב ..... היות ואנחנו במצב חרום למה כל הגאונים לא משמישים אותו להמראות ונחיתות בינלאומיות ? מה הבעיה המרחק - תסדירו תחבורה מוסדרת . תתחילו להזיז את הממוטות במשרדים למיניהם ליצירתיות ועשייה בעת חרום
    סגור