תיירות

חברת תעופה חדשה בישראל: בשורה אדירה לטסים לחו"ל

תוכניות ההתרחבות של Bees Airlines הרומנית שאפתניות וכחלק מהן החברה גם מתכננת להפעיל קו ישיר לתל אביב, מה שמרמז על ראייתה את ישראל כשוק חשוב ואסטרטגי
מערכת ice |  5
נחיתה (צילום shutterstock)
חברת התעופה הרומנית החדשה, Bees Airlines, מסמנת תחילתו של עידן חדש בשמי אירופה וגם בשמי ישראל. החברה, שנולדה על חורבות סטארט-אפ אוקראיני שנאלץ להפסיק את פעילותו בעקבות הפלישה הרוסית, מתחילה כעת להמריא מחדש תחת דגל רומני.
בתהליך מרתק של התחדשות עסקית, משקיעים רומנים רכשו את השם המסחרי של החברה האוקראינית המקורית, והקימו מחדש את Bees Airlines עם תעודת הפעלה רומנית מלאה. החברה החדשה כבר החלה את פעילותה במרץ 2024 עם מספר טיסות שכר ליעדי נופש, אך ההשקה הרשמית של טיסותיה הסדירות התרחשה ב-5 באוגוסט 2024, עם טיסת הבכורה מבוקרשט להרקליון בכרתים.

תוכניות ההתרחבות של Bees Airlines שאפתניות ומרשימות. החברה מתכננת להרחיב משמעותית את פעילותה בין סוף אוגוסט לתחילת אוקטובר 2024, עם טיסות סדירות מבוקרשט למגוון יעדים אירופאיים כולל פראג, ורונה, וקרלסרוהה/באדן-באדן. באופן מעניין, החברה גם מתכננת להפעיל קו ישיר לתל אביב, מה שמרמז על ראייתה את ישראל כשוק חשוב ואסטרטגי.
מעבר לבוקרשט, Bees Airlines מרחיבה את פעילותה גם לערים נוספות. החברה מתכננת להפעיל טיסות מקישינב, בירת מולדובה, לוורונה, וכן טיסות מסוצ'אבה שברומניה לתל אביב ולקרלסרוהה/באדן-באדן. צעדים אלו מדגישים את האסטרטגיה של החברה לחבר בין ערים משניות באירופה המזרחית ליעדים מרכזיים במערב אירופה ובמזרח התיכון.
סיפורה של Bees Airlines מהווה דוגמה מרתקת ליכולת ההתאוששות והחדשנות בתעשיית התעופה. למרות האתגרים הגיאופוליטיים והכלכליים, החברה מצליחה להתחדש ולצמוח, תוך כדי יצירת הזדמנויות חדשות לקישוריות אווירית באזור. עם התרחבותה המתוכננת, Bees Airlines עשויה להפוך לשחקן משמעותי בשוק התעופה האירופאי, ולהציע אלטרנטיבה מעניינת לנוסעים המחפשים קשרים ישירים בין יעדים שאינם תמיד מקושרים היטב. נותר לראות כיצד תתמודד החברה עם האתגרים התחרותיים והלוגיסטיים בשוק התעופה הדינמי והתחרותי של ימינו.
המנכ"ל של Bees Airlines, הסביר: "המטרות שהצבנו ברגע שהקמנו את החברה: הפעלת טיסות סדירות לכמה שיותר יעדים. התיירים שלנו יוכלו לנסוע על סיפון BEES AIRLINES ליעדי הנופש הפופולריים והאהובים: פראג, תל אביב, ורונה ובאדן באדן. ברשימת היעדים שלנו תכננו יעדי הפתעה נוספים, עליהם נודיע לנוסעים בזמן הנכון".
עוד הוא אמר: "תוכניות הפיתוח שלנו שואפות להגדיל את הצי ולגוון את השירותים והמוצרים המוצעים. בטיסות BEES AIRLINES אנו נדאג לספק לנוסעים שלנו חוויות ייחודיות בתנאים של בטיחות ונוחות מירבית".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בשורה אדירה,הגזמתם לגמרי. (ל"ת)
    עידו 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    רק רומניה
    מאיר 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ברור
    סגור
  • 3.
    לפי הכותב (?) חשבתי לפחות לופטהנזה
    מסעוד 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איזה הגזמה מטורפת, זה סה״כ כתבת פרסומת במסווה של ידיעה עיתונאית. בטח משהו כמו חיפה אייר.
    סגור
  • 2.
    Bess
    טובי 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה סוג מטוסים היא מפעילה?
    סגור
  • 1.
    כמה מטוסים יש לחברה,שמצהירה על מיגוון יעדים?? (ל"ת)
    אבי חיפה 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור