תיירות

חברת תעופה חדשה בדרך לישראל: לאן תטוסו ב-49 אירו?

Bees Airlines הרומנית, שמפעילה שני מטוסי איירבוס A320-200, פועלת במודל לואו-קוסט ומציעה לנוסעיה אפשרות להטסת תיק יד במשקל של עד 7 ק"ג ללא תשלום נוסף. כעת היא נוחתת בישראל לראשונה והכריזה על פתיחת קווים חדשים מתל אביב לבוקרשט ולסוצ'אבה, עם מחירי פתיחה מפתיעים
מערכת ice | 
שדה תעופה (צילום freepik)
עולם התעופה הישראלי עומד בפני מהפכה עם כניסתה הצפויה של חברת התעופה הרומנית Bees Airlines לשוק המקומי. על פי פרסום בפספורטניוז, החברה, שהוקמה השנה, הכריזה על פתיחת קווים חדשים מתל אביב לבוקרשט ולסוצ'אבה, עם מחירי פתיחה מפתיעים של 49 אירו בלבד לכיוון. התחלת הפעילות מתוכננת כבר לסוף אוגוסט, עם שתי טיסות שבועיות לבוקרשט ואחת לסוצ'אבה.
Bees Airlines, המפעילה שני מטוסי איירבוס A320-200, פועלת במודל לואו-קוסט ומציעה לנוסעיה אפשרות להטסת תיק יד במשקל של עד 7 ק"ג ללא תשלום נוסף. החברה מתגאה בתוכניות להרחבת צי המטוסים ולהוספת יעדים נוספים בעתיד הקרוב, מה שמבטיח תחרות מוגברת ואפשרויות נסיעה חדשות לצרכן הישראלי.

במקביל לכניסתה של Bees Airlines, השוק הישראלי צפוי להתרחב עוד יותר עם תחילת פעילותה של חברת התעופה הישראלית החדשה, אייר חיפה, בספטמבר 2024. אייר חיפה מתכננת להפעיל שני מטוסי ATR-72 בטיסות לאילת וליעדים באגן הים התיכון, מה שמבטיח מגוון רחב יותר של אפשרויות טיסה לנוסעים הישראלים.
התפתחויות אלו מסמנות תקופה מרתקת בענף התעופה הישראלי, עם הבטחה לתחרות מוגברת, מחירים נמוכים יותר ומגוון רחב יותר של יעדים. עם זאת, ההצלחה של החברות החדשות תלויה במידה רבה בהתפתחויות הביטחוניות והכלכליות באזור, וכן ביכולתן להתמודד עם האתגרים הלוגיסטיים והתפעוליים הכרוכים בהפעלת קווי תעופה חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה