רכב

טירוף בעולם התעופה והרכב: המכונית המעופפת הראשונה בעולם נרכשה

חברת הטכנולוגיה הסינית "Hebei Jianxin", רכשה מחברת KleinVision הסלובקית את הזכויות הבלעדיות על המכונית המעופפת שלה, "AirCar”, שכבר ביצעה נסיעת מבחן מוצלחת, והיא מקווה להחדיר אותן לשוק הסיני
מערכת ice | 
מכונית מעופפת (צילום KleinVision)
בדרך למהפכה של ממש בעולם התעופה והרכב: המכונית המעופפת הראשונה בעולם בשם "AirCar”, שפותחה באירופה ואף ביצעה טיסת ניסוי שהסתיימה בהצלחה אדירה, נרכשה על ידי חברת הטכנולוגיה הסינית "Hebei Jianxin", המתמחה במכוניות מעופפות וכעת היא רכשה את הזכויות הבלעדיות לייצור ושימוש במכוניות המעופפות בסין. החברה לא חשפה בכמה היא רשה את הזכויות.
אותה מכונית מעופפת מונעת על ידי מנוע של BMW וצורכת דלק רגיל. בשנת 2021 בוצעה טיסת מבחן, אותה היא צלחה בגדול אחרי שטסה מעל שמי סלובקיה במשך 35 דקות. מרגע שעליתם על הרכב, לוקח לו שתי דקות בדיוק להפוך ממכונית רגילה לכזו מעופפת.
על פי אנטון זייג'אק, מייסד שותף בחברת KleinVision הסלובקית, שיצרה את דגם המכוניות המעופפות "AirCar", החברה הסינית אף בנתה שדה תעופה ובית ספר לטיסה. אז האם אנחנו בדרך למהפכה של ממש בעולם? עוד מוקדם לצאת בהצהרות כאלה, כי כרגע עדיין אין אישור למכוניות מעופפות ומדובר בדבר שהוא מסובך במיוחד בכל הנוגע לשטח אווירי סטרילי ולפיקוח של טיסות מסוג זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה