נדל"ן ותשתיות

צחי חג'ג' בהישג יוקרתי: מהמשפיעים ביותר בשוק הנדל"ן ברומניה

חג'ג' אירופה בבעלותו של היזם ואיש הנדל"ן צחי חג'ג', הסתערה על שוק הנדל"ן ברומניה, ומאז הנפקתה בקיץ 2021 היא העלתה הילוך בפרוייקטים יוקרתיים בעיר הבירה בוקרשט. אחרי 3 שנים חג'ג כבר נבחר לרשימת המשפיעים ביותר ברומניה - ואלה הפרוייקטים שהכניסו אותו לרשימה היוקרתית
מערכת ice | 
צחי חג' (צילום טל ציקורל)
היזם ואיש הנדל"ן, צחי חג'ג', רושם השבוע הישג עם כניסתו לרשימת 50 המשפיעים בשוק הנדל"ן ברומניה, על פי Property Forum שבחר השנה את איש העסקים הישראלי וקבוצת חג'ג' אירופה שבבעלותו ובניהולו של שחר מחט.
המגזין בחר את 50 המשפיעים לשנת 2024,  כאשר הקטגוריות לכניסה לרשימה כללו מגוון גורמים: מנוכחות בשוק הנדל"ן, מעמד אזורי וגלובלי, בחירה על פי מיזמים אחרונים כמו גם מתמשכים ברומניה, אסטרטגיות התרחבות, ומעורבות בעסקאות מרכזיות במהלך השנה האחרונה.
על פי נימוקי הבחירה בחג'ג', היזם הישראלי היה עסוק במיוחד בשנת 2023: מחניכת מרכז העסקים בלב עיר הבירה בוקרשט - שיפוץ בניין היסטורי בעיר והפיכתו למרכז מסחרי תחת השם: H Private Arghezi, ותחילת הבנייה של ארמון H Stirbei פרוייקט מרכזי בלב עיר במבנה יוקרתי כאשר החברה פועלת לשימור מבנה הארמון ובו יבנה קניון יוקרתי בן 12,000 מ"ר ומעליו שטחים נוספים בהיקף של 1,000 מ"ר וכ-18,000 מ"ר חניות.
 
במגזין ציינו את ההתקדמות בפרוייקט H Pipera Lake - פרוייקט בצפון עיר הבירה ואחד היעדים המבוקשים ביותר על שפת אגם ובסמוך למתחם ההייטק בשטח של 1.250 מיליון קמ"ר המעסיק מעל ל-150 אלף עובדים.
במגזין ציינו צד אישי בחג'ג' בסוף הכתבה, כאשר הוסיפו כי שעל אף שאיש העסקים תמיד בתנועה במיזמים ופרוייקטים, הוא עדיין מוצא זמן לתמוך במנעד רחב של ארגוני צדקה ברחבי ישראל.
כזכור, איש העסקים שם דגש רב על עולם ההשקעה בנדל"ן ברומניה, בנפרד מעבודתו בפרוייקטים בישראל בקבוצת חג'ג' יחד עם אחיו עידו. בריאיון שנתן לתקשורת הרומנית עוד במחצית 2022, כבר אז חשף כי בכוונתו להתרחב ביזמות נדל"ן אירופה בכלל וברומניה בפרט. 
חברת חג'ג' אירופה הונפקה בבורסה בתל אביב באוגוסט 2021 לפי שווי של 420 מיליון שקל . זו הייתה ההנפקה הראשונה של חברת יזום נדל"ן ישראלית ברומניה מאז המשבר הכלכלי העולמי ב-2008.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה