טלוויזיה

דרמה בגמר המירוץ למיליון: מי הזוג שהחליט לפרוש מהתחרות?

אחד משלושת הפיינליסטים בגמר המירוץ למיליון החליט ברגע האמת לפרוש מהתחרות עקב התקף חרדה של אחד מבין בני הזוג. מי נותר בקרב על המקום הראשון? צפו ברגעי הבכי והפרישה הקשים

מערכת ice | 
יהודה לוי המירוץ למיליון (צילום קשת 12)
ספיר אביסרור וליאור דבאח, אחד מהצמדים הכי פופולאריים בתוכנית הריאליטי, החליט שלא לבצע את משימת הגובה בגמר המירוץ, ולכן, על פי חוקי הפורמט הבינלאומי הם נחשבים כמי שפרשו מהמירוץ.
במסגרת המשימה התבקשו הזוגות לטפס על מתקן בגובה 50 מטרים מעל הקרקע. ליאור, שסובל מפחד גבהים, לא הצליח לבצע את המשימה והזוג החליט לוותר עליה ובכך לסיים את הריאליטי במקום השלישי.
ליאור, שבכה ברגע בו לא הצליח לבצע את המשימה, נוחם ע"י אשתו ספיר: "אם אתה מרגיש שיקרה לך משהו, לא יקרה לך כלום. אתה לא תעשה את זה ולא יקרה כלום. אני לא רוצה שתבכה. זה בסדר להרגיש ככה, אני גם מפחדת מדברים. אתה לא חייב להיות הכול".
יהודה לוי, מנחה המירוץ, נפרד מהזוג בשיחת סיכום. ליאור שיתף: "עברנו מסע מטורף ובסוף הוא הסתיים בדרך שהיא לא צפויה. אבל אני חושב שהיינו טובים והגיע לנו להיות פה בשלישייה. ספיר הייתה פה מלכה שניצחה המון חרדות שלה והמון פחדים שלה. הרבה בזכותה אנחנו פה כי היא באמת תותחית-על".
וספיר הוסיפה: "אני מלכה כי יש לידי מלך. לא הייתי עושה את זה בחיים עם אף אחד אחר".  
 
לי ואן וענבר ואבישי ממשיכים להתחרות על המקום הראשון. מי ייקח את המיליון? עדכונים בהמשך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה