תרבות ופנאי

אלה איילון כובשת את השטיח האדום באוסקר: איך הגיבה התקשורת?

הדוגמנית אלה איילון הגיעה למסיבת השטיח האדום של האוסקר, כאשר היא עונדת את סיכת החטופים. לאחר שזו תפסה את תשומת ליבם, התראיינה איילון לכלי תקשורת זרים וסיפרה על הסיכה הצהובה שאותה היא עונדת
מערכת ice | 
אלה איילון (צילום יח"צ)
הדוגמנית וכוכבת תוכנית הריאליטי "הישרדות", אלה איילון, הגיעה אתמול (ראשון) למסיבת השטיח האדום של האוסקר. הדוגמנית הישראלית, שהתפרסמה בזכות השתתפותה בתוכנית הטלוויזיה "הישרדות", חגגה במסיבת האוסקר המפוארת ולא שכחה לענוד את סיכת החטופים לצד האוטפיט המושקע שכלל שמלה לבנה ארוכה וחשופה ושרשרת לב כחולה.  
איילון, שתפסה את תשומת ליבם של מעט משתתפים במסיבת האוסקר, התראיינה למספר כלי תקשורת זרים אשר והסבירה מדוע היא עונדת את הסיכה הצהובה המזוהה עם מאבקם של החטופים והחטופות שמוחזקים בידי מחבלי חמאס מה-7 באוקטובר.  בין המפורסמים שהשתתפו במסיבת השטיח האדום של האוסקר הם השחקן והזמר האמריקאי כריס בראון והראפר האוסטרלי דה קיד לארוי. 
 
כזכור, אלה איילון התפרסמה בזכות השתתפותה בתוכנית הריאליטי "הישרדות", שאותה הנחה גיא זוארץ. בחודש ינואר האחרון, חשפה הדוגמנית המפורסמת כי לאחר שהרבתה לפרסם תמונות עירום שלה ברשתות החברתיות, היא מתקרבת לדת. אחד הגולשים הציע לה ברשת החברתית "אינסטגרם" שיתוף פעולה מסחרי בתחום הקעקועים וזו ענתה לו: "יש לי קעקוע אחד והחלטתי לא לעשות קעקועים נוספים מסיבות של דת ואמונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה