ויראלי

היעד החדש של אלה איילון נחשף: זו הסוכנות אצלה חתמה

הדוגמנית הישראלית שנמצאת בשנים האחרונות על קו תל אביב- ארצות הברית תטוס בקרוב גם למילאנו לאחר שחתמה על הצטרפותה לסוכנות בעיר האופנה, בימים אלה מבלה איילון באוסטרליה
מערכת ice | 
אלה איילון (צילום אינסטגרם/ אלה איילון)
הדוגמנית הישראלית הבינלאומית אלה איילון חתמה לאחרונה על ייצוג בסוכנות בעיר האופנה של איטליה מילאנו. החוזה החדש של הדוגמנית וכוכבת הישרדות מגיע בעיצומה של תקופה קשה להיות בה ישראלי ברחבי העולם, זאת בעקבות המלחמה המתנהלת בחודשיים האחרונים ברצועת עזה.
איילון שנמצאת בשנים האחרונות בעיקר על קו תל אביב-ארצות הברית נמצאת בימים אלה בחופשה באוסטרליה ומתעדת לא פעם את התמונות מחופשתה עם הקנגורו אל יותר מ-360 אלף העוקבים שלה.
לפני כחודש פרסמה איילון תמונה שלה ממסלול המרוצים בלאס וגאס שבארצות הברית, שאירח את מרוץ הגרנד פרי בקטגורית פורמולה 1 היוקרתית. 
הדוגמנית העלתה את התמונה וככל הנראה לא ציפתה לתגובות הקשות שקיבלה, כאשר חלק גדול מהמגיבים התייחסו לעיתוי בו איילון מעלה תמונה מנקרת עיניים בזמן שמדינת ישראל נמצאת בזמן מלחמה קשה, במספר חזיתות, וכמובן כשנושא החטופים נמצא בנקודה כל כך רגישה. 

"תהני מאמי מגיע לך רק שיהיה לך טוב, רק אתמול חזרתי מרצועת עזה נפצעתי חטפתי כדור באזור הכתף והיד מצלף מחבל", הגיב לה אחד הגולשים. "כשהעם שלך נלחם את יוצאת למרוץ פורמולה, מרנין..." כתב לה גולש נוסף. בנוסף, הגיב לה גולש נוסף בחריפות וכתב לה: "עלובה שכמותך שזה מה שאת מפרסמת בזמן מלחמה נטו את עצמך".
לאחר שהפרסום עורר סערה ברשת, נאלצה איילון להגיב למגיבים ואמרה שלא התכוונה לעורר כל כך הרבה זעם וכמובן שלא התכוונה לפגוע באיש. עוד הוסיפה ואמרה כי היא נמצאת בחו"ל מלפני המלחמה ושהיא פועלת להסברה למען ישראל. "הלב שלי עם החיילים ומשפחות החטופים, ואני אמשיך גם מכאן לפעול כדי שמה שקורה בארץ יישאר בתודעה". כתב הדוגמנית בסטורי ששיתפה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה