תרבות ופנאי

השחקנית המפורסמת הופתעה: רכבה ניזוק בעת ניסיון גניבה

השחקנית פרלה דנוך, רעייתו של כוכב הילדים מני ממטרה, נדהמה לגלות כי הג'יפ שלה כמעט ונגנב מתחת לביתה. ניסיון הגניבה לא צלח, אך לרכב נגרם נזק משמעותי. תלונה הוגשה במשטרה. "למזלי, בזכות המנעול הגה הם לא הצליחו לגנוב את הרכב", סיפרה לנו דנוך
רוני שיינר |  1
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
השחקנית פרלה דנוך (35) ובעלה, כוכב הילדים מני ממטרה, מתגוררים בדרום תל אביב. כל אחד מהשניים מחזיק ברכב משלו, כאשר דנוך היא בעלים של סוזוקי ג'ימני. רכב זה נחשב לאחד הרכבים החביבים על גנבי המכוניות.
אותם גנבים לא פוסחים גם על כוכבי הביצה. הם ניסו לפרוץ לרכבה של דנוך בשעת לילה מאוחרת בזמן שישנה, כאשר הרכב חנה בסמוך לביתה. 
ניסיון הפריצה לא צלח, אך לרכב נגרם נזק משמעותי והוא פונה למוסך.
פרלה, עברת חוויה לא נעימה. 
"כן, יש גל פריצות של הרכב הזה וזה הגיע גם אלי. ביום שבת הייתה לי הרגשה לא טובה והלכתי לקנות מנעול הגה. כבר באותו לילה ניסו לפרוץ לי ולמזלי בזכות המנעול הם לא הצליחו לגנוב את הרכב. גרמו נזק לדלת הנהג. הגשתי תלונה במשטרה". 

פרלה דנוך ומני ממטרה (אינסטגרם)
לפי ההערכות, כ-100 רכבי סוזוקי ג'ימני נגנבו לשטחי הרשות הפלסטינית רק בחודש האחרון. גנבי הרכבים אף מתעדים בהפגנתיות את נסיעותיהם ברכבים הגנובים בשטחי הרשות, שעות לאחר מועד הגניבה. זאת, כאשר הם אינם טורחים להסיר לוחית הזיהוי המקורית.

במידה ואינם מצליחים במשימתם, כמו במקרה של דנוך, הגנבים אינם מהססים לגרום נזק לג'יפים ולהותיר מזכרת מקוממת וכואבת בכיס של הבעלים. 
לפרלה דנוך יש סדרת רשת מצליחה עם מיליוני צפיות, עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם ובטיק טוק, וברזומה שלה השתתפות בסדרות טלוויזיה מצליחות, ביניהן "שנות ה-90", "קופה ראשית", "דוז פואה" ו"להיות איתה". דנוך נישאה בשנת 2021 לכוכב הילדים מני ממטרה, והשניים התחרו יחדיו באותה השנה בתוכנית הריאליטי "זוג מנצח VIP" ששודרה ברשת 13.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוהב'תותה. (ל"ת)
    ציפ 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור