תרבות ופנאי

פרלה דנוך התלוננה במשטרה: "שולח תמונות של איבר המין שלו"

השחקנית פרלה דנוך הגישה תלונה במשטרה נגד גבר שמטריד אותה מינית בטלפון, מתקשר שוב ושוב בשיחות וידאו, גונח ושולח תמונות מגונות. "יכולתי לחסום ולהתעלם", סיפרה, "אבל אני מרגישה שיש לי אחריות לעצור אותו"
מערכת ice | 
פרלה דנוך (צילום יוטיוב)
השחקנית והקומיקאית פרלה דנוך, רעייתו של כוכב הילדים מני ממטרה, הגישה אמש (שלישי) תלונה במשטרה נגד גבר שמטריד אותה מינית בטלפון בימים האחרונים.
הפרשה החלה לאחר שדנוך פרסמה את סרטון השיר ההיתולי "צאו לי מהשחלות", על בסיס הקליפ "יוניקורן" של נועה קירל. הסרטון הפך לויראלי וגרר תגובות רבות, אבל גרם גם לגבר אנונימי אחד להתקשר אליה ללא הפסקה ובין השאר לגנוח.

בסטורי שהעלתה אתמול לאינסטגרם שלה מחוץ לתחנה המשטרה, אמרה דנוך: "טוב, אז אני במשטרה כי אני פותחת תלונה על בחור שמטריד אותי כבר כמה ימים ושלח לי תמונות של איבר המין שלו, שיחות וידאו, אין-סוף שיחות וידאו, שיחות רגילות".
"כמובן שיכולתי לחסום ולהתעלם", המשיכה דנוך, "אבל אני מרגישה שיש לי אחריות - במיוחד אם הוא עושה את זה לקטינות, זה עוד יותר מזעזע. אז הגעתי למשטרה לדווח. נראה מה הם יגידו, ו-וואלה, אם יתנו לי אפילו לפרסם לינק שלו פה כדי שנוכל כולנו לדווח וככה לקטול אותו מייד, אז אני אעשה את זה. אני אעדכן".
כעבור זמן קצר העלתה השחקנית סטורי נוסף עם צילום של התלונה אותה הגישה וכתבה: "אפשר לישון בשקט. לא לפחד להתלונן".
בשבוע שעבר אמרה דנוך בעקבות פרסום שקרי כי היא בהיריון: "אמא שלי עסוקה בלהסביר לאנשים שהבת שלה לא בהיריון, ואני לעולם לא אצליח להבין את החדירה הזו לרחם של אישה. אני יותר מגאה להוציא היום בטיימינג אירוני משוגע, מסר בועט וברור של 'צאו לי מהרחם'".
בעלה, מני (ממטרה) צוקרל הגיב לסרטון הקורע: "מצחיק ומצמרר בו זמנית. אשתי את גאון ומדוייקת ברמות. תודה לכאן ולכל העוסקים בדבר על האמונה בך. ובאותה נשימה, צאו לנו מהרחם! אנחנו אמנם זוג מפורסם, זה עוד יותר מורכב, אבל כל אישה יכולה להזדהות עם המסר הזה. אני מקווה שמתוך ההומור אנשים קצת יבינו את הנושא הכל כך רגיש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה