כסף וצרכנות

בורגראנץ' כמעט גרמה נזק רפואי חמור ללקוחות: "מצאנו ברזל בהמבורגר"

יהונתן בן ה-10 אכל המבורגר בבורגראנץ' בקניון שבעת הכוכבים, ובמזל גדול לא נחנק אחרי שגילה חתיכת מתכת בהמבורגר. סבתו שהייתה עמו מספרת: "למזלנו יצאנו ללא פגע. נותרתי חסרת מילים. יכול היה להסתיים באסון"
מערכת ice | 
המבורגר הקצבייה בשינקין (צילום יחצ)
דרורה נבון, תושבת הרצליה, יצאה יחד עם הנכד שלה בן ה-10 יהונתן, לבילוי משותף בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, שכמעט הסתיים באסון כבד. כשהגיעו לאכול בסניף בורגראנץ'' בקניון, הם גילו לתדהמתם חתיכת מתחת בתוך ההמבורגר, שבמזל גדול לא גרמה לחנק של יהונתן.
בשיחה ל"מאקו" מספרת נבון: "יונתן בהתחלה היה שמח עם מנת ההמבורגר בלחמנייה, כשהסכמתי שנאכל. הוא התחיל לאכול את ההמבורגר בתיאבון רב. באחד הביסים הוא מביט אליי מבועת 'סבתא! תראי' והוציא מפיו חתיכת גוף זר מוארך ודק באורך של כשלושה סנטימטרים. למזלנו יצאנו ללא פגע".
נבון המשיכה: "זה נראה כמו חתיכת חוט ברזל שהייתה בתוך עיסת ההמבורגר. ניגשתי עם העצם הבלתי מזוהה הזה לבחור שעמד בדלפק.  הוא בחן את הממצא ופלט 'בחיים לא ראיתי דבר כזה', ובאותה נשימה, הוא שאל אם אני רוצה שהוא יכין לי המבורגר אחר".
נבון ויתרה על ההצעה וביקשה מהמוכר לדבר עם המנהל, אלא שאז התברר שהאדם איתו דיברה הוא האחראי על הסניף. "נותרתי חסרת מילים מולו, הוא בכלל לא ידע איך לפתור ואיך להתמודד עם הבעיה שנוצרה, הוא פשוט התחיל לגמגם ולא הייתה לו שום תשובה. הבנתי שמעבר להצעה של מנת המבורגר נוספת, לא יהיה מענה הולם לאירוע שיכול היה להסתיים באסון", סיפרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה