שיווק ופרסום

בורגראנץ' בשינוי כיוון משמעותי: זה הצעד שהחליטה לנקוט

תקציב הפרסום של רשת המסעדות הישראלית הוותיקה בורגראנץ' עובר למשרד הפרסום HapPpy בבעלות רפי טל וכרמל כמאל אבוזלף. הלקוח החדש מצטרף לרשימת לקוחות ענפה במשרד פרסום ששם דגש על עולמות תוכן, סושיאל ודיגיטל
מערכת ice | 
רפי טל כרמל כמאל אבוזלף (צילום יחצ)
תקציב הפרסום של רשת בורגראנץ׳ עובר למשרד הפרסום HapPpy שבבעלות רפי טל וכרמל כמאל אבוזלף. המשרד ממשיך בצמיחה ומצרף ללקוחותיו את רשת ההמבורגרים בורגראנץ׳ המונה 70 סניפים ברחבי הארץ. 
בשנים האחרונות התקציב טופל על ידי משרד הפרסום ענבר מרחב g ולמעשה, לרפי טל, זה תהיה סגירת מעגל היות והוא טיפל בתקציב בורגראנץ׳ עוד שהיה תקציבאי מתחיל, בשנת 2003 במשרד ציבלין ולאחר מכן בתקציב בורגראנץ׳ בקבוצת g כמנכ״ל, רק שהפעם יטופל התקציב במלואו במסגרת משרד אשר בבעלותו.
HapPpy הוקמה בשנת 2016 נחשבת למשרד פרסום פורץ דרך בדגש על עולמות התוכן, סושיאל ודיגיטל. בין המותגים אותם מלווה המשרד בשנים האחרונות: דורקס, נורופן ורשת חצי חינם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה