כסף וצרכנות

מהפכה בחנויות בישראל: יותר לא תצטרכו את הקופאיות?

הסטארטאפ הישראלי סופרסמארט מודיע על השקת פתרון Grab&Go חדשני, שמטרתו להפוך את חווית הקנייה בחנויות הנוחות והחנויות העירוניות למהירה, נוחה וחדשנית. המוצר, ששמו TableSmart הוטמע לפיילוט ברשת ״כפריית ברקת״ שהוכרז כמוצלח ועמד בציפיות
מערכת ice |  5
קניות בסופר (צילום freepik)
חברת סופרסמארט שמפתחת מערכות אוטומציה לרשתות קמעונאות מודיעה היום (ראשון) על השקת מוצר חדש, שמיועד לחנויות נוחות וחנויות עירוניות ובעזרתו הצרכנים יוכלו להניח את הפריטים על משטח חכם, שמבוסס על מערכות בינה מלאכותית וזיהוי תמונה. המערכת החדשנית מזהה את הפריטים בעזרת מצלמות חכמות, מעבדת את העסקה, ומאפשרת תשלום מהיר ללא צורך בסריקה.
בעקבות הקורונה חל שינוי משמעותי בשיטת הקנייה של הלקוחות, צצו שיטות מסחר חדשות והצרכנים הבינו שזמן שווה כסף, וכעת אנשים רבים מחפשים את הדרך הקלה והמהירה לסיים את הקניות שלהם, בין אם זה בסופר, או בתחנת הדלק בחנות הנוחות. הפתרון במרכזו מאפשר לחסוך את התורים בקופות ומקנה ללקוחות חווית קנייה מהירה ויעילה - ובמקביל לקימעונאי יעילות תפעולית גבוהה מאוד שעוזרת להימנע מריכוז גבוה של אנשים בחנויות בכלל  והצטופפות בתורי הקופות בפרט. 
 
תהליך הקניה באמצעות המוצר הוא פשוט ונגיש. הלקוחות אוספים במהלך הקנייה את המוצרים אותם הם מעוניינים לרכוש, בסיום הקניה הם מניחים את כל המוצרים במקביל על גביי משטח חכם, מערכת הסריקה שמבוססת על בינה מלאכותית וטכנולוגיית זיהוי תמונה, מזהה את המוצרים ומאמתת את תוכן משטח הסריקה  בשניות, ועורכת עבורם את החשבון. מטרת תהליך זה היא לאפשר יעילות תפעולית מרבית לרשתות, המעידות על צמצום הפחת ועליה בכמות הלקוחות היומית בסניפים.
סופרסמארט, נוסדה ב-2014, גייסה עד כה כ-20 מיליון דולר, ומעסיקה כ-45 עובדים בישראל. הפתרון הראשון של החברה נמצא בפריסה מלאה אצל קמעונאים מובילים רבים ברחבי העולם ביניהם רשתות מטרו (Metro) במגוון יעדים בעולם אדקה (EDEKA) ו-סלגרוס (Selgros) ובישראל בכל סניפי רשת אושר-עד שהייתה הראשונה להאמין בפתרון וברשת שוק העיר. פתרונות החברה מותקנים אצל לקוחות נוספים הממוקמים בין היתר בגרמניה, צ'כיה, טורקיה, אוקראינה, רומניה, ספרד, הונגריה.
מסופרסמארט נמסר: "הטכנולוגיה החדשה שפיתחנו מגדילה את סל הפתרונות שהחברה מציעה ללקוחות קמעונאיים ונותנת מענה לחנויות עירוניות קטנות וחנויות נוחות. המטרה היא לאפשר ללקוחות הרוכשים מספר פריטים בודדים חיסכון עצום בהמתנה בתורים, בעיקר בחנויות עם צפיפות גדולה ותנועת לקוחות רבה. מדובר במוצר חדשני המספק חווית קנייה ייחודית. הטכנולוגיה הוצגה בתערוכת הקמעונאות Euro CIS ויצרה עניין רב בקרב המבקרים. כרגע, אנחנו רואים התעניינות רבה מצד רשתות קמעונאות, ואנו צופים שבקרוב יחתמו עסקאות חדשות. כמו כן, אנו נמשיך להוביל שינוי אמיתי בעולם הקמעונאות, להרחיב את פיתוח המוצר, לייצר חדשנות ולהתרחב לשווקים נוספים ".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חרתה
    אורח 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם באמת סתומים או שמשחקים אותה דפוקים.מי צריך אותם?תחזיקו בני אדם ותפסיקו לחרטת
    סגור
  • 4.
    חיים בסרט ישחטו במחיר ולא יתנו שירות
    ב.ב 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חוזר למכולת לסל הישן בשר קצב ירקות פירות בשוק מוצרי חלב במכולת אני ישלם טיפה יותר אבל אני יקנה בדיוק מה שצריך ובתמונה הגדולה זה יהיה חסכון משמעותי די לסופרים להכניס לשם זה כמו לילד בחנות ממתקים תתעוררו אנחנו קונים סתם דברים זה לא חנות ממתקים
    סגור
  • 3.
    תעדכנו איפה זה יהיה
    אני 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאדע לא לדרוך שם!
    סגור
  • 2.
    עוד הבטלה ככה זה (ל"ת)
    עמי 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ואיך זה עוזר בקניה לפי משקל, כמו פירות וירקות? (ל"ת)
    רודף האמת 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור