כסף וצרכנות
מהפכה בסופרמרקט: זו הרשת שנפרדת מהקופאיות
החנות תהיה היברידית ותאפשר קניה גם בקופה רגילה לצד החויה הדיגיטלית, זאת לטובת קונים מזדמנים שאינם מעוניינים להירשם באפליקציה ומי שאין להם סמארטפון. המערכת של טריגו תוכננה בהתאם לתקני הפרטיות המחמירים של גרמניה והאיחוד האירופי. היא אינה אוספת או מנתחת מידע ביומטרי ולא מפעילה שיטות של זיהוי פנים. המערכת מרכזת באופן אנונימי מידע על העדפות הקונים המשמש את הרשת כדי לייעל את עבודתה והשירות לצרכנים.
מיכאל גבאי, מנכ"ל טריגו: "זוהי כניסה ראשונה של טריגו לעולם רשתות הדיסקאונט עם סופרמרקט ראשון לנטו מקבוצת אדקה. הטכנולוגיה של טריגו תסייע לרשת להפוך את חווית הקנייה למהירה יותר ובה בעת לשכלל את יכולות תפעול החנות. אנו גאים באמון של רשת נטו, מרשתות הדיסקאונט הגדולות בעולם, בטכנולוגיה שפיתחנו. מעתה הרשת תעניק לציבור לקוחותיה את חווית הקניות המדהימה של יציאה ללא קופה ובד בבד תהנה מיכולות מודרניות לניהול יעיל יותר של רצפת המכירה, מלאי ועוד".
מיכאל ודניאל גבאי
עוד ב-
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה