קריירה ולימודים

מלגות לימודים ב-16 מיליון שקל: האם גם אתם זכאים?

משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי בראשותו של השר יצחק וסרלאוף, הודיע על תקציב של כ-16 מיליון שקל לטובת מלגות לימודים לסטודנטים בנגב, בגליל ובשאר רחבי הארץ, כאשר לקראת שנת הלימודים תשפ"ד יחולקו כ-3,000 מלגות
מערכת ice | 
כסף (צילום shutterstock)
משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, בראשותו של השר יצחק וסרלאוף, הודיע היום (רביעי) על תקציב של כ-16 מיליון שקל לטובת מלגות לימודים לסטודנטים בנגב, בגליל ובשאר רחבי הארץ, כאשר לקראת שנת הלימודים תשפ"ד יחולקו כ-3,000 מלגות.
בהודעה של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי נכתב כך: "בשורה לסטודנטים: יצחק וסרלאוף, שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי תקצב בכ-16 מיליון שקל מלגות לימודים לסטודנטים בנגב, בגליל וברחבי הארץ. משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי בראשותו של השר יצחק וסרלאוף תקצב, לקראת שנת הלימודים תשפ"ד, כ-3,000 מלגות בשווי כולל של כ-16 מיליון שקל, לטובת סטודנטים תושבי הנגב, הגליל ויישובי הארץ".
"במסגרת קול קורא ייעודי שהוציא המשרד בנושא לרשויות המקומיות, העמיד המשרד לטובת התושבים המקומיים 3 מסלולי מלגות ייחודיים: 4 מיליון שקל לטובת סטודנטים מהנגב והגליל אשר אחד מהוריהם או הם מוכרים על ידי מחלקת הרווחה ברשות, או אחד מהוריהם זכאים להנחה בארנונה בגין נכות, היותם הורה יחיד או בגין מצב כלכלי. 1.5 מיליון שקל לטובת סטודנטים ברשויות המיעוטים בגליל ובדואים בנגב אשר אחד מהוריהם או הם מוכרים על ידי מחלקת הרווחה ברשות, או אחד מהוריהם זכאים להנחה בארנונה בגין נכות, היותם הורה יחיד או בגין מצב כלכלי. 10 מיליון שקל לטובת סטודנטים המתנדבים כ-100 שעות למען האזרחים הוותיקים כגון במסגרת פרויקט 'כאן גרים' - המשלב מגורים ופעילות משותפת של סטודנטים ואזרחים ותיקים".

"המהלך שמוביל המשרד משקף את המחויבות העמוקה של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי להזנקת תושבי הנגב והגליל, עידוד ההשכלה הגבוהה עבור סטודנטים תושבי האזור, קידום אוכלוסיית הצעירים, עידוד תחום המעורבות החברתית, צמצום פערים וסיוע לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים".
יצחק וסרלאוף, שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, אמר: "הבשורה המשמחת שאנו מביאים היום לאלפי סטודנטים מהנגב, הגליל ומגוון יישוביי הארץ, מחברת בצורה מרגשת את כל נושאי הליבה שמשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי אמון עליהם. המיליונים שהמשרד בראשותי בחר להשקיע בצעירים המקומיים, עתודת הצמיחה של מדינת ישראל, והחיבור החשוב שעשינו למיזמי התנדבות למען אזרחים ותיקים, הם צעד חיוני ונוסף שאנו מובילים בדרך לטיפוח המצוינות המקומית, להעמקת הסולידריות החברתית ולהזנקת הנגב, הגליל ויישובי החוסן כמרכזים שעומדים בזכות עצמם".
ד"ר אלעזר בן הרא"ש, מנכ"ל משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי: "המהלך החשוב שהובלנו, להענקת אלפי מלגות ללימודיות לתואר ראשון ושני לצעירי הנגב, הגליל ומגוון רחב של יישובים ברחבי הארץ הם חלק מתפיסת עבודה אסטרטגית שלנו, הרואה בטיפוח הפוטנציאל המקומי ובשימור המצוינות האזורית אבן דרך חיונית להזנקת הנגב והגליל כמרכזים כלכליים צומחים. אני רוצה לאחל בהצלחה רבה לכל הסטודנטים בנגב, בגליל וברחבי הארץ - ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה